خانواده‌های اسرای صهیونیستی: نتانیاهو حق ندارد اسرا را رها کند

خانواده‌های اسرای صهیونیستی: نتانیاهو حق ندارد اسرا را رها کند
خلاصه اخبار

صهیونیست‌ها و خانواده‌های اسرای صهیونیستی امشب (شنبه، ۳۱ شهریور) هم در تل‌آویو علیه سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ورود به جنگ با حزب‌الله لبنان، تظاهرات کرده و او را به رها کردن اسرای صهیونیستی در نوار غزه متهم کردند.

به گزارش ایسنا، خانواده‌های اسرای صهیونیستی در نوار غزه، امروز شنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به این امر متهم کردند که اسرای صهیونیستی را به بهانه ورود به جنگ با حزب‌الله لبنان، در شمال فلسطین اشغالی رها کرده است. آن‌ها گفتند، نتانیاهو حق چنین کاری ندارد.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی در حالی این اظهارات را مطرح کردند که در میان نگرانی‌های منطقه‌ای از تبدیل شدن وضعیت به جنگ فراگیر، حملات رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله افزایش یافته است‌.

آنها در نشست خبری در برابر مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو، گفتند، نتانیاهو حق ندارد به بهانه جنگ در شمال فلسطین اشغالی، اسیران صهیونیستی را رها کند. او به «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس چیزی را که می‌خواست، داده است؛ وارد کردن رژیم صهیونیستی به جنگ چندجانبه.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی گفتند، نتانیاهو با انتخاب تشدید در چند جبهه، توجهی به جان اسرای صهیونیستی ندارد. آن‌ها از «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی خواستند، فورا وارد شده و کابینه نتانیاهو را برای انعقاد توافق تبادل اسرا با حماس تحت فشار قرار دهد.

رژیم صهیونیستی دست‌کم 9 هزار و 500 اسیر فلسطینی در زندان‌های خود بازداشت کرده است. این رژیم تخمین می‌زند 101 اسیر صهیونیستی در غزه باشد اما حماس اعلام کرده، ده‌ها تن از آن‌ها در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *