خالق مدل انباشت به جریان: اگر بیت کوین تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار نرسد تعجب خواهم کرد

خالق مدل انباشت به جریان: اگر بیت کوین تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار نرسد تعجب خواهم کرد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

پلن‌ بی (PlanB)، تحلیل‌گر سرشناس و خالق مدل انباشت به جریان (S2F)، گفته است اگر قیمت بیت کوین در سال 2022 به بالای 500,000 دلار برسد تعجب نخواهد کرد، اما اگر تا پایان سال جاری میلادی به 100,000 دلار نرسد، شگفت‌زده خواهد شد.

به گزارش دیلی‌هودل، پلن بی، خالق مدل انباشت به جریان در مصاحبه اخیر خود با آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، یوتیوبر مشهور، گفته است اگر قیمت بیت کوین تا انتهای سال 2021 شش رقمی نشود، غافل‌گیر خواهد شد.

این تحلیل‌گر مشهور می‌گوید:

اگر قیمت بیت کوین تا انتهای سال 2021 زیر 100,000 دلار بماند، بسیار تعجب خواهم کرد. این اتفاق دیدگاه و مدل‌هایم را باطل می‌کند و مطمئناً غافل‌گیر خواهم شد. معتقدم که تا کریسمس قیمت [بیت کوین] حداقل به 135,000 دلار می‌رسد، این [همان] سطحی است که مدل فلور (Floor) نشان می‌دهد. از سه مدل مختلف استفاده می‌کنم و تمام مدل‌هایم یک چیز را نشان می‌دهند.

پلن‌ بی می‌گوید یکی از این مدل‌ها، مدل انباشت به جریان است که معمولاً در بازار کالاها از آن استفاده می‌شود. وظیفه این مدل این است که قیمت یک کالا را بر اساس جریان عرضه به دست آورد. در مدل دوم از داده‌های درون‌زنجیره‌ای برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین استفاده می‌شود و مدل آخر هم فلور نام دارد که هدف آن پیش‌بینی پایین‌ترین قیمت ممکن برای بیت کوین است.

پلن بی گفته است:

اگر هم‌اکنون به سیگنال‌های درون‌زنجیره‌ای نگاه کنیم، می‌توانم بگویم که حداقل چند ماه طول می‌کشد تا به اوج [این چرخه صعودی] برسیم، به فرض شش ماه دیگر از امروز، این نقطه انتهای سه‌ماهه اول سال 2022 خواهد بود، شاید هم دیرتر.

مدل «انباشت به جریان بیت کوین در ترکیب با چند دارایی» (S2FX) نشان می‌دهد که بیت کوین در پایان این چرخه به 288,000 دلار می‌رسد. پلن بی گفته ممکن است قبل از اصلاح نهایی، قیمت با جهشی ناگهانی به بالای این سطح برسد.

خالق مدل انباشت به جریان افزود:

حدس می‌زنم تا انتهای امسال به بالای 100,000 یا 135,000 دلار برسیم. حتی ممکن است [قیمت] به سمت اهداف مدل S2FX، یعنی 288,000 دلار یا حتی بالاتر از آن هم حرکت کند. اگر بیت کوین در سه‌ماهه اول یا دوم 2022 به 300,000 دلار، 400,000 دلار، 500,000 دلار و [بالاتر از آن هم] برسد، تعجب نخواهم کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.