حمله زمینی اسراییل به لبنان | آخرین اخبار از جنگ

حمله زمینی اسراییل به لبنان | آخرین اخبار از جنگ

مهم : اخبار بروزرسانی می شود و می توانید آخرین اخبار را از طریق سایت سیگنال و یا کانال سیگنال نیوز در تلگرام بخوانید

آخرین تحولات جنگ

بعد از موافقت کابینه اسراییل با حمله زمنیی به لبنان در شب گذشته، بسیاری از خبرگزاری های غربی و عبری خبر از حمله اسراییل به خاک لبنان را دادند.

اما آخرین تحولات حاکی از آن است که ارتش اسراییل هنوز نتوانسته است وارد خاک لبنان شود.

حمله شب گذشته اسراییل به بیروت

در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان در شب گذشته، انفجارهای شدیدی اتفاق افتاد که حاضرین را متحیر کرد. در ویدیو زیر می توانید شدت انفجارهای شب گذشته را ببینید.

حمله اسراییل به لبنان

جنگ اسراییل و لبنان

در نهمین روز از تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تحلیلگران احتمال حمله اسرییل به جنوب لبنان را بالا می دانند. با آغاز تحرکات گسترده نظامی در عصر دوشنبه، گمانه زنی ها درباره آغاز عملیات زمینی شدت گرفت.

بمباران دو شهر خیام و کفرکلا توسط تانک‌های رژیم اشغالگر، زنگ خطر تهاجم زمینی را به صدا درآورد. این اقدامات نشان از برنامه‌ریزی دقیق صهیونیست‌ها برای ورود به فاز جدیدی از جنگ داشت.

در سحرگاه سه‌شنبه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ، آغاز عملیات زمینی را تایید کرد. نیروهای اشغالگر با پشتیبانی سنگین هوایی و توپخانه‌ای، قصد ورود به خاک لبنان را دارند.

همزمان، رژیم صهیونیستی با صدور پیامی به زبان عربی، به ساکنان برخی مناطق در جنوب بیروت هشدار داد تا خانه‌های خود را ترک کنند. این اقدامات، نشان از گستردگی عملیات و برنامه‌ریزی قبلی صهیونیست‌ها برای اشغال بخش‌هایی از خاک لبنان داشت.

در واکنش به این تجاوزات گسترده، مقاومت اسلامی لبنان با شلیک بیش از 35 فروند موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی، پاسخ کوبنده‌ای داد. این اقدام، نشان از آمادگی کامل مقاومت برای دفاع از خاک و مردم لبنان داشت.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار اقتصادی ایران و جهان می‌توانید به لینک روبرو مراجعه کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *