حمله به ایران دست و پازدن اسرائیل برای نجات از جنگ لبنان است

حمله به ایران دست و پازدن اسرائیل برای نجات از جنگ لبنان است
خلاصه اخبار

عبدالرئوف شایب دبیرکل جنبش خلاص بحرین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به آتش بس و خروج از جنگ لبنان نیازمند فعالیت‌های نمایشی چون حمله ناموفق به ایران است.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل : همزمان با حمله ساختگی و نمایشی رژیم صهیونیستی به چند نقطه در تهران، خوزستان و ایلام که با هوشیاری پدافند هوایی ارتش ایران ناکام ماند رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند؛ زمان آن رسیده محافل سیاسی طرح پایان دادن به جنگ در نوار غزه و مناطق شمالی (جنوب لبنان) را ارائه دهند. بعد از وارد آمدن ضربات سنگین به نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان، مسئولان رژیم صهیونیستی از پایان یافتن تجاوز زمینی خود به این منطقه طی یک یا 2 هفته خبر دادند. به اذعان محافل صهیونیستی حمله اسرائیل به ایران هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشته است.

در همین ارتباط، خبرگزاری مهر گفتگویی را با «دکتر عبدالرئوف شایب» دبیرکل جنبش خلاص بحرین انجام داده است.

عبدالرئوف شایب دبیرکل جنبش خلاص بحرین ضمن نمایشی و ساختگی دانستن حمله رژیم صهیونیستی به ایران تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای رسیدن به آتش بس و خروج از جنگ لبنان نیازمند فعالیت‌های نمایشی چون حمله ناموفق به ایران است.

دکتر عبدالرئوف شایب دبیرکل جنبش خلاص بحرین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران بیان کرد: اسرائیل با این حمله نمایشی به نتیجه دلخواه خود نرسید. امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از این به محور شرارت و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکا در خصوص حمله به ایران هشدار داده بودند، اما آنها دست به به یک عملیات احمقانه زدند چرا که به خوبی مفهوم هشدار رهبر انقلاب را درک نمی‌کنند.

وی ادامه داد: همانطور که در روایات داریم دشمنان اسلام از احمقان هستند این تجاوز در اصل حمله‌ای تصنعی برای آرامش و ساکت کردن ساکنان اراضی اشغالی بود که با پشتیبانی حمله‌ای رسانه‌ای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران به این تجاوز پاسخ سختی خواهد بود توضیح داد: تمام کشورهایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم اجازه دادند که اسرائیل حملات خود را از خاک و یا آسمان انها انجام دهد شریک این جرم هستند و باید نسبت به این تجاوز پاسخگو باشند.

دبیر کل جنبش خلاص بحرین گفت: رژیم صهیونیستی با توسل به زور علیه ملت‌ها و کشورهای همسایه ایران این حمله را انجام داد و ما مطمئن هستیم هدف رژیم صهیونیستی از این حملات پایان دادن به جنگ لبنان است. رژیم صهیونیستی بعد از شکست‌های خود در لبنان به دنبال آن است که کسب آبرو کند از این رو با حمله به ایران از یک سو و ترور برخی از رهبران و فرماندهان مقاومت به دنبال پیروزی ساختگی برای خود است تا با سرعت بیشتری به سمت آتش بس با لبنان پیش بروند.

شایب با اشاره به نقشه صهیونیست‌ها در مبارزه با محور مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی چون قادر نیست در یک جبهه واحد با محور مقاومت بجنگد سعی می‌کند به طور مجزا با بخش های محور مقاومت اعم از عراق، لبنان، غزه، سوریه ، یمن و ایران مبارزه کند.

وی با بیان اینکه یکپارچگی جبهه مقاومت برای ضربه به نقاط حساس رژیم صهیونیستی ضروری است ادامه داد: در قبال وحشی‌گری رژیم صهیونیستی لازم است ملت‌ها و گروه‌های مقاومت حمله بزرگی ضد مناطق حساس و حیاتی اسرائیل انجام دهند، در واقع حمله یکپارچه از سوی گروه‌های مقاومت حماس، جهاد اسلامی، حزب الله، و مقاومت ایران و یمن و عراق به سمت رژیم صهیونیستی این رژیم را برجای خود می‌نشاند.

شایب با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم جعلی طاقت مبارزه با ما محور یکپارچه مقاومت را ندارد و آمریکا نیز نمی‌تواند در برابر محور واحد مقاومت از اسراییل دفاع کند از این رو رژیم صهیونیستی بعد از دریافت یک پاسخ سخت از جانب محور مقاومت به نابودی نزدیک می‌شود و قدرت آن بسیار ضعیف خواهد شد.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *