حمدان: شهادت یحیی السنوار خللی در قدرت حماس ایجاد نکرده است

حمدان: شهادت یحیی السنوار خللی در قدرت حماس ایجاد نکرده است
خلاصه اخبار

مقام ارشد جنبش حماس بر ادامه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی علی رغم شهادت یحیی السنوار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان، از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات اخیر گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس علیه دشمن صهیونیست در شمال غزه را ستود.

وی در این باره گفت: عملیات کمین علیه نظامیان صهیونیست در اردوگاه جبالیا در شمال غزه نشان داد شهادت یحیی السنوار، رهبر سیاسی حماس نتوانسته خللی در قدرت این جنبش وارد کند.

حمدان خاطر نشان کرد: ترور فرماندهان مقاومت باعث توقف مذاکرات صلح نشد. السنوار پس از ترور اسماعیل هنیه به گفتگوها ادامه داد. السنوار به دنبال آن بود که بدون تضییع حقوق فلسطینیان، به حملات غزه پایان بخشد.

وی درباره رهبر جدید حماس پس از شهادت یحیی السنوار گفت: ما اکنون در حال سامان بخشیدن به اوضاع و شرایط داخلی خود هستیم و پس از این موضوع رهبر جدید حماس را انتخاب خواهیم کرد.

این مقام ارشد حماس با اشاره به 16 روز محاصره کامل شمال غزه، افزود: مردم شجاع ما می‌توانند طرح نظامیان صهیونیست نازی را شکست دهند. اکنون آشکارا نسل کشی در شمال غزه در حال رخ دادن است و جهانیان این موضوع را به وضوح مشاهده می‌کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تسلیت درباره شهادت یحیی السنوار با حماس تماس نگرفته است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *