حماس: جامعه جهانی و سازمان ملل کجا هستند؟!

حماس: جامعه جهانی و سازمان ملل کجا هستند؟!
خلاصه اخبار

جنبش حماس امروز پنج شنبه در واکنش نسبت به جنایت صبح امروز ارتش صهیونیستی در هدف قرار دادن مدرسه ی پناه جویان فلسطینی در دیر البلح بیانیه ای صادر کرد.

العالم – فلسطین اشغالی

در این بیانیه آمده است “ارتش اشغالگر در قتل عام فجیع خود در مدرسه “روفیده” که مملو از هزاران آواره در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه بوده، پس از حمله هواپیماهای جنگی منجر به شهادت بیش از 26 شهید و ده‌ها مجروح که بیشتر آنها زن، کودک و سالخورده بودند، گردید.

مقاومت حماس این بیانیه را در صفحه ی رسمی تلگرام خود،منتشر کرده و نوشت “کشتاری که در رفح و شمال غزه به‌ ویژه در جبالیا انجام می‌شود،ادامه ی جنایات رژیم صهیونیستی تحت پوشش آمریکا در جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین است”.

حماس خاطرنشان کرد “این قتل عام وحشیانه،که همزمان با کشتار و قتل عام این ارتش اشغالگر فاشیست در شمال نوار غزه و انجام گرفته، در واقع امتداد همه ی آن نسل کشی و جنایاتی است که این رژیم صهیونیستی با حمایت و مشارکت دولت آمریکا، در طول یک سال تمام، علیه مردم ما در فلسطین مرتکب شده و طی آن فجیع ترین کارها را در هدف گیری عمدی غیرنظامیان بی دفاع فلسطین در مناطق مسکونی ، منازل ، پناهگاه‌ها و مراکز پناهجویان انجام داده است.

همچنین تصریح کرد “مردم فلسطین در تعجب اند ومی پرسند .. جامعه جهانی و سازمان ملل و همه نهادهای آن به ویژه شورای امنیت سازمان ملل پس کجا هستند؟! کشورهای عربی و اسلامی کجا هستند تا اقدامات فوری برای توقف نقض بی سابقه قوانین بین المللی و بشردوستانه توسط اشغالگران فاشیستی انجام دهند؟!

این مقاومت فلسطینی در پایان بیانیه خود هشدار داد “ادامه ی جنایت ها و قتل عام صهیونیستها در مقابل چشم وگوش جهانیان، روشی دهشتناک و هشدار دهنده از فرو پاشی و سقوط کامل نظام بین الملل با همه مبانی، قوانین و ارزش های آنست.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *