حزب‌الله: عملیات در تل‌آویو پاسخ طبیعی به تجاوزات رژیم اشغالگر است

حزب‌الله: عملیات در تل‌آویو پاسخ طبیعی به تجاوزات رژیم اشغالگر است
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو را تبریک گفت و آن را پاسخ طبیعی به تجاوزات رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه علیه نظامیان اشغالگر از یگان 8200 را به ملت مظلوم فلسطین و جنبش‌های مقاومت فلسطین و نیز خانواده شهید قهرمان که با خون، شجاعت و ایمان خود عزم این ملت مقاوم و استوار آن در رویاروی با رژیم اشغالگر را ثابت کرد، تبریک و تهنیت می گوییم.

در بیانیه مذکور آمده است: این عملیات و امثال آن با استفاده از تمامی شیوه‌ها و اشکال ممکن بیانگر اراده این ملت و توان آن و واکنش واقعی و طبیعی به اشغالگران و تجاوزات و کشتارهای آن است.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد: ما اطمینان داریم ملت‌های فلسطین و لبنان و سایر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت که امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند، راه مقاومت و جهاد تا تحقق پیروزی و نابودی کابوس اشغالگران را ادامه خواهند داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که یک کامیون صبح امروز در ورودی ایستگاه اتوبوس در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت و بر اساس گزارش های اولیه 6 صهیونیست به هلاکت رسیدند و دست‌کم 50 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، کشته و زخمی‌ها، افسران و نظامیان یگان اطلاعات نظامی 8200 در پایگاه «گلیلوت» هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *