جهان شاهد واکنش بی سابقه مقاومت لبنان خواهد بود

جهان شاهد واکنش بی سابقه مقاومت لبنان خواهد بود
خلاصه اخبار

حکم امهز، محقق و تحلیلگر امور راهبردی تأیید کرد که جهان در واکنش به کشتارهای سه شنبه و چهارشنبه لبنان، شاهد واکنش بزرگی از سوی مقاومت خواهد بود که فراتر از آنچه قبلا شاهد بوده است، خواهد بود.

العالم – لبنان

حکم امهز در گفت و گو با شبکه العالم با اشاره به سخنرانی امشب دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمن از تمام خطوط قرمز عبور کرده است و سیدحسن نصرالله پیش از این گفته بود که اگر اسرائیلی ها از خطوط قرمز عبور کنند، ما بدون خط قرمز با آنها وارد نبرد می‌شویم.

وی افزود: سیدحسن نصرالله سخنان خود را با این جمله به پایان رساند که «پاسخ آن چیزی است که شما خواهید دید، نه آن چیزی که می شنوید» و تاکید کرد که ما با واکنش بسیار گسترده مقاومت روبرو خواهیم بود که فراتر از آنچه در دوره های قبل شاهد بودیم، خواهد بود.

1

این محقق و تحلیلگر امور راهبردی تایید کرد: سیدحسن نصرالله امشب تاکید کردند که در حمایت از غزه عقب نشینی صورت نمی گیرد، عملیات و جبهه لبنان متوقف نمی شود مگر اینکه اسرائیلی ها تجاوز به غزه را متوقف کنند، این نکته قابل توجه است که رژیم اسرائیل سعی کرد به صورت دیپلماتیک یا غیر دیپلماتیک این عملیات ها را در جبهه لبنان متوقف کند، اما با وجود آن سید حسن نصرالله نیز می گوید موضع ما همین است.

امهز توضیح داد که اسرائیلی‌ها با تهدید، ارعاب و تحرکاتی که در جبهه لبنان انجام دادند، سعی کردند عزم حزب‌الله را تضعیف کنند، اما حزب‌الله موضع قاطعانه‌ای داشت و سید حسن نصرالله تهدید کرد که اگر اسرائیلی‌ها جرات حمله را داشته باشند پاسخی کوبنده دریافت خواهند کرد.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *