جهاد اسلامی: نبرد کنونی مانع از گسترش اسرائیل در منطقه می‌شود

جهاد اسلامی: نبرد کنونی مانع از گسترش اسرائیل در منطقه می‌شود
خلاصه اخبار

معاون دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه نتایج نبرد کنونی، مانع از گسترش اسراییل در منطقه می‌شود، عنوان داشت که آمریکا در این مرحله به یک توافق نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با الجزیره گفت: رژیم اشغالگر برای کوچ اجباری فلسطینیان از نوار غزه تلاش می‌کند. ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواهان کوچ ساکنان غزه و ساخت مجدد شهرک‌های صهیونیست نشین است.

الهندی خاطرنشان کرد: در مقابل کشتارهای اشغالگر، از هیچ کس کمک نخواسته‌ایم. برخی تلاش می‌کنند نبرد کنونی را فقط نبرد فلسطینی‌ها به تنهایی نشان دهند.

وی افزود: این نتایج نبرد کنونی در غزه و لبنان است که از تمام منطقه محافظت خواهد کرد. نبرد کنونی مانع از گسترش اسراییل در منطقه خواهد شد. اهداف اسراییل نفوذ در منطقه است و نبرد کنونی سرنوشت منطقه را تعیین خواهد کرد.

الهندی تصریح کرد: اسراییل رژیمی است که در منطقه ایجاد شده است تا به بردگی کشیده شود و برخی نمی‌خواهند منطقه آزاد شود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: واشنگتن در جنگ مشارکت کرد و اسراییل را پوشش داده و پول و سلاح به آن می‌دهد. واشنگتن در این مرحله به یک توافق نیاز دارد و این مسئله آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا را به منطقه کشاند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *