جهاد اسلامی فلسطین: تصویر نهایی در غزه و لبنان را میدان نبرد ترسیم می‌کند

جهاد اسلامی فلسطین: تصویر نهایی در غزه و لبنان را میدان نبرد ترسیم می‌کند
خلاصه اخبار

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مسؤول روابط عربی این جنبش به ملت فلسطین اطمینان خاطر داد  که نتانیاهو و دار و دسته‌اش شکست خورده و با خود او خواهند رفت و تأکید کرد میدان نبرد در غزه و لبنان، تصویر نهایی را ترسیم خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، «رسمی ابوعیسی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مسؤول روابط عربی آن به سایت خبری المیادین گفت مقاومت به همه پیام می‌دهد که خون شهدا آن را منفعل نکرده است. 

وی افزود: «تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان امت پس از ترورها، شکست خورده است. ملت دوباره به رزمندگان در میدان اعتماد کرده‌اند و به تحقق پیروزی بیشتر اعتماد کرده‌اند. میدان نبرد نه فقط در فلسطین و لبنان که در کل منطقه، تصویر نهایی را ترسیم خواهد کرد.»

ابو عیسی خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همراهانش تاکید کرد که او شکست خواهد خورد و همراهانش با او از دایره سیاست در منطقه خارج خواهند شد.

وی تاکید کرد: «همه فلسطینی‌ها ملزم به دستیابی به آشتی هستند و همه احساس خطر می‌کنند و می‌خواهند به آن دست یابند و این آشکار کرد که ارتباطات در همه سطوح وجود دارد.»

این مسؤول روابط عربی در جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ملت فلسطین اطمینان خاطر داد: «آنچه در آینده اتفاق می‌افتد، بهتر است و توافق ما به عنوان یک فلسطینی باعث می‌شود اراده خود را به جهان تحمیل کنیم.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *