جنگ روانی رژیم صهیونیستی با حمله شب گذشته بدون نتیجه ماند

جنگ روانی رژیم صهیونیستی با حمله شب گذشته بدون نتیجه ماند
خلاصه اخبار

عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت گفت: جنگ روانی سنگینی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته بود، تا حد زیادی هدفش ایجاد نگرانی و دلهره در میان مردم بود، اما واقعیت نشان داد که با حمله شب گذشته مردم ایران به این تبلیغات اهمیت چندانی نداده‌اند.

امیر شهبازی، عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد فشار روانی و نمایش قدرت، دست به این اقدام زده است،‌اظهار کرد: آنها در رسانه‌های خود به عملیات گسترده‌ای اشاره داشتند اما واقعیت آنچه رخ داد، با این تبلیغات فاصله زیادی دارد. این حمله نه تنها نتوانست تاثیر ملموسی بگذارد، بلکه حتی از نظر کارشناسان داخلی و خارجی به عنوان یک عملیات سطح پایین و ناکارآمد ارزیابی شد.

عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد:پدافند ایران با قدرت کامل در مقابل این حملات ایستاد و عملکردی قابل توجه داشت. همان‌طور که از تصاویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، پدافند تهران با موفقیت حملات را دفع کرد و به نوعی برتری خود را به رخ کشید. این توانمندی، پیام روشنی برای رژیم صهیونیستی داشت که مقابله با ایران کار آسانی نیست. حتی برخی کارشناسان معتقدند که پدافند ایران برتری خاصی نسبت به گنبد آهنین رژیم صهیونیستی دارد.

وی افزود:جنگ روانی سنگینی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته بود، تا حد زیادی هدفش ایجاد نگرانی و دلهره در میان مردم بود، اما واقعیت نشان داد که مردم ایران به این تبلیغات اهمیت چندانی نداده‌اند. در روز حمله، مدارس باز بود و پروازها به سرعت به حالت عادی بازگشتند. این واکنش مردم نشان‌دهنده این است که با حمله شب گذشته جنگ روانی رژیم صهیونیستی نتوانسته تاثیری عمیق بر افکار عمومی بگذارد.

شهبازی بیان کرد: عملیات وعده صادق 2 به عنوان یک عملیات قدرتمند و موفق از سوی ایران، دست برتر کشور را نشان داد و توانست اثری بسیار بیشتر از حملات اخیر رژیم صهیونیستی بگذارد. این تفاوت نشان می‌دهد که ایران در سطح عملیاتی و دفاعی با برنامه و آمادگی بیشتری در برابر تهدیدات ایستادگی می‌کند.

فعال حوزه دانشجویی بیان کرد: مسلماً ایران به تقویت بیشتر سامانه‌های پدافندی خود ادامه خواهد داد و همچنین استراتژی‌هایی را برای خنثی‌سازی تهدیدات احتمالی طراحی می‌کند. این اتفاقات در کنار ارتقای توانمندی‌های دفاعی، باعث می‌شود که در صورت بروز هر گونه تهدیدی، واکنش لازم و مناسب را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *