جنگ تحمیلی یک نبرد جهانی علیه جمهوری اسلامی بود/نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهان محسوس است

جنگ تحمیلی یک نبرد جهانی علیه جمهوری اسلامی بود/نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهان محسوس است
خلاصه اخبار

اهواز – ایرنا – معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: جنگ تحمیلی یک نبرد جهانی علیه نظام و جمهوری اسلامی بود و رزمندگان ایران نه تنها با رژیم بعث بلکه با ده‌ها کشور اروپایی به مقابله پرداخت.

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ یوسف قربانی روز شنبه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جهان شاهد نسل کشی‌ در فلسطین است و کشورهای غربی در مقابل این جنایات، سکوت درپیش گرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز هیمنه استکبار جهانی توسط گروه های مقاومت شکسته شده و این رزمندگان مقاومت رشادت و روحیه مجاهدت را از دفاع مقدس آموختند.

امیر سرتیپ قربانی بیان کرد: بی شک در این دوران نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهان به صورت ویژه و محسوس است و این کابوسی نا تمام برای دشمنان است.

وی بیان کرد: اکنون هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی شکسته شده و باید با جهاد تبیین این عملیات بزرگ و عملیات وعده صادق را در جهان، معرفی و منعکس کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره چراغ هدایتگر ما در طول چندین دهه بوده و برای تداوم این امر، باید ولایتمداری را اصول اصلی نظام بدانیم.

امیر سرتیپ قربانی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نماد واقعی یک جنگ اسلامی بود و بی شک مهندسی پیروزی ما را خداوند متعال بر عهده داشت.

وی افزود: جوانان نسل جدید باید بدانند که ما آغاز کننده جنگ نبودیم بلکه این جنگ بر ما متحمل شد؛ بارها لشکر صدام به مرزهای جنوب غرب تجاوز کرد اما با این وجود اصول اخلاقی را رعایت کردیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: هیچ شهر بی گناهی را در دوران دفاع مقدس هدف قرار ندادیم در حالی که رژیم بعث عکس این کار را کرد و بسیاری از شهرهای بی دفاع ما و مردم مظلوم را مورد هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا ، همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس در سراسر کشور ، یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز شنبه با برپایی رژه حماسی، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

31 شهریورماه سال 1359 ارتش متجاوز بعث عراق با عبور از مرزها به خاک میهن اسلامی حمله کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *