جمع آوری 2.4 میلیون دلار کمک مالی در Crypto Giving Tuesday، توسط The Giving Block!

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

پس از پنج‌شنبه روز شکرگزاری(Thanksgiving Thursday)، جمعه سیاه(Black Friday) و دوشنبه سایبری(Cyber Monday)، سه‌شنبه اهدایی(Giving Tuesday) می‌آید، روزی که مشارکت در امور خیریه را تشویق می‌کند. به لطف ابتکار گیوینگ بلاک (The Giving Block) در Crypto Giving Tuesday، که در ابتدا در سال 2019 (1398) آغاز شد، در این سال این شرکت شاهد افزایش فعالیت‌های بشردوستانه رمزنگاری بود. سازمانی که سازمان‌های غیرانتفاعی را برای پذیرش کمک‌های ارزهای دیجیتال تجهیز می‌کند، امسال 2.4 میلیون دلار به صورت کریپتو جمع‌آوری کرد که با افزایش 583 درصدی نسبت به Crypto Giving Tuesday سال 2020(1399) همراه بوده ست.

از موسسات خیریه، دانشگاه ها، مراکز مذهبی گرفته تا سایر سازمان های ماموریت محور، در مجموع 1071 سازمان غیرانتفاعی شرکت کردند. و میانگین کمک مالی 12600 دلار بود. اکثر اهداها در اتر (ETH) انجام شده است که بیت کوین (BTC) و استیبل کوین دلار (USDC) به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. می توان اشاره کرد که ETH با بیش از 1.2 میلیون دلار اتریوم اهدایی، از BTC برای کسب رتبه برتر در حجم کل کمک های مالی، پیشی گرفت.

The Giving Block برای کمپین کلی خود که BagSeason # نام دارد، هدف خود را جمع آوری بیش از 100 میلیون دلار کمک های مالی ارزهای دیجیتال تا 31 دسامبر (10 دی) تعیین کرده بود. طبق وب سایت آنها، پس از CryptoGivingTuesday، این سازمان تا به امروز بیش از 50 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است. آنها قصد دارند 5000 کاربر رمزارز دیگر پیدا کنند تا هر کدام حداقل 10000 دلار برای رسیدن به هدف خود اهدا کنند.

حامیان مالی Giving Block شرکت هایی مانند زنگو (Zengo)، جی اس آر (GSR)، جمینی (Gemini)، آبرا (Abra)، مساری (Messari) و چدار (Cheddar) هستند. اهداکنندگان دیگر، چه افراد یا سازمان‌ها، این گزینه را دارند که سالانه 1 درصد یا بیشتر از دارایی‌های رمزنگاری خود را به خیریه اهدا کنند. در میان پنج عضو برتر در لیست اهداکنندگان Crypto Giving Pledge می‌توان به اسکیت‌برد حرفه‌ای تونی هاوک(Tony Hawk)، بازیگر راین ویلسون(Rainn Wilson) و صرافی مشتقات ارز دیجیتال FTX اشاره کرد.

The Giving Block روز سه شنبه توکن غیرقابل تعویض (NFT) را راه اندازی خواهد کرد، جشنی یک روزه برای بشردوستی NFT در سه شنبه آینده. با توجه به رشد جمعیتی اهداکنندگان NFT، شرکت The Giving Block اخیراً همکاری با Sotheby’s x Sostento Twitter 140 Collection را برای پردازش درآمد حاصل از حراج NFT اعلام کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.