تلوس بودجه 8 میلیون دلاری جمع آوری می‌کند تا از فروش توکن جلوگیری کند

تلوس بودجه 8 میلیون دلاری جمع آوری می‌کند تا از فروش توکن جلوگیری کند

پلتفرم بلاک چین تلوس (Telos) 8 میلیون دلار سرمایه به رهبری جان لیلیک جذب کرد. تلوس قصد دارد سرمایه‌ای که اخیراً تضمین شده است را به توسعه و بازاریابی پلتفرم هدایت کند و نقدینگی را بدون نیاز به فروش توکن تلوس در صورت وجود بازار نزولی طولانی مدت در سال آینده بهبود ببخشد.

بودجه 8 میلیون دلاری توسط گروهی متشکل از پنج سرمایه‌گذار برجسته ارزهای دیجیتال است که در راستای کمک و حمایت به تلوس  (Telos) برای فهرست‌های مبادلات سریع و طرح‌های مالی غیرمتمرکز است. به عنوان بخشی از معامله، سرمایه گذاران 1.7٪ از کل عرضه توکن (TLOS) را دریافت کردند.

زمانی که توکن‌های تلوس با قیمت 0.90 دلار معامله می‌شدند، سرمایه‌گذاران از طریق یک ارتباط اجتماعی وارد توافق شدند و توافق کردند که 0.10 دلار حق بیمه بر قیمت بازار بپردازند. این معامله منجر به فروش کلی هشت میلیون توکن تلوس شد که هیچ یک از سرمایه‌گذاران بیش از دو میلیون توکن در اختیار نداشتند. در عین حال، هورن معمار ارشد تلوس معتقد است که سرمایه‌گذاری‌های خارجی به تلوس (Telos) کمک می‌کند بدون خطر کردن رشد کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.