جبهه مقاومت قائم به فرد نیست که با این شهادت‌ها از بین برود

جبهه مقاومت قائم به فرد نیست که با این شهادت‌ها از بین برود
خلاصه اخبار

ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به شهادت یحیی سنوار، از این فرمانده به عنوان یکی از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت نام برد و گفت: جبهه مقاومت قائم به فرد نیست که با این شهادت‌ها، از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی 28 مهر در مراسم گرامی‌داشت مجاهد شهید یحیی سنوار که در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید یحیی سنوار از فرماندهان برجسته جبهه مقاومت اظهار کرد: جنگ امروز یک جنگ تمام عیار از سوی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه این جنگ شبیه جنگ احزاب در زمان رسول‌الله است به حمایت غربی‌ها از کشتار غزه اشاره کرد و افزود: جنایاتی که در منطقه در حال وقوع است را کشورهای اروپایی همچون انگلیس و آلمان و فرانسه حمایت و پشتیبانی می‌کنند. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ایران محور مقاومت است، اظهار کرد: دشمنان تمام توان‌شان را برای نابودی اسلام گذاشته‌اند.
حسینی دیباجی تصریح کرد: دشمنان در به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند و گمان می‌کنند که جبهه مقاومت قائم به شخص است و با شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار و… جبهه مقاومت فلج شده و از بین می‌رود حال آنکه اینگونه نیست. 
وی افزود: در طرف مقابل یعنی اسرائیل این‌گونه هست که اگر نتانیاهو از بین برود جنگ تمام می‌شود اما در طرف دیگر یعنی جبهه مقاومت هرگز اینگونه نبوده و نخواهد بود و جبهه مقاومت قائم به اشخاص و افراد نبوده و نیست. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: آنها نمی دانند که با شهادت هر یک از فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت، چندین فرمانده دیگر پرورش یافته، رشد کرده و قد علم می‌کند. 

جبهه مقاومت قائم به فرد نیست که با این شهادت‌ها از بین برود
گرامیداشت شهادت یحیی سنوار- سپاه قائم- استان سمنان

حسینی دیباجی با بیان این فرمایش امام خمینی(ره) که فرموده اند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» گفت: این شهادت ها ملت ها را بیدارتر می کند. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان به تمجید از مقاومت مردم غزه و لبنان پرداخت و گفت: بی تردید، پیروزی نهایی با مردم غزه و حزب الله است. 

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *