به نظر جاش اولشویچ تحلیلگر برتر Valkyrie بیت کوین به حرکت نزولی خود ادامه می دهد

به نظر جاش اولشویچ تحلیلگر برتر Valkyrie بیت کوین به حرکت نزولی خود ادامه می دهد
خلاصه اخبار

فهرست عناوین بیت کوین (BTC) امسال بیش از 37 درصد کاهش یافته است و دوباره به زیر 30000 دلار سقوط کرده است ، با این حال یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال ریزش بیشتری را پیش بینی می کند. جاش اولزویچ، رئیس تحقیقات در مدیریت سرمایه گذاری Valkyrie، می گوید که نوسانات باید کاهش یابد […]

بیت کوین (BTC) امسال بیش از 37 درصد کاهش یافته است و دوباره به زیر 30000 دلار سقوط کرده است ، با این حال یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال ریزش بیشتری را پیش بینی می کند.

جاش اولزویچ، رئیس تحقیقات در مدیریت سرمایه گذاری Valkyrie، می گوید که نوسانات باید کاهش یابد تا قیمت بیت کوین در کوتاه مدت در پایین ترین سطح خود قرار بگیرد.

اولشویچ در برنامه «اولین حرکت» تلویزیون کوین دسک گفت :

” ما می توانیم مواردی مانند میانگین متحرک 200 هفته ای را که حدود 22000 دلار است، بررسی کنیم. می‌توانیم به قیمت واقعی که میانگین قیمت کوین هایی است که on-chain حرکت کرده‌اند نگاه کنیم و حدود ۲۳۸۰۰ دلار است.اگر قرار باشد امسال اتفاق بیفتد حداقل تمام سه ماهه سوم و شاید سه ماهه چهارم را نیز در بر خواهد گرفت.”

اولزویچ گفت عوامل دیگری مانند افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا نیز در عملکرد بازار بیت کوین نقش دارند.

به نظر او سرمایه گذاران نهادی می توانند منجر به رکود شوند. Olszewicz میانگین اندازه حرکات آن چین را ده ها هزار بیت کوین ذکر کرد.

وی افزود: «بی‌تردید بیشتر حجم توسط جریان‌های سازمانی هدایت می‌شود.» با این وجود، اولزوویچ اشاره کرد که حرکت بازار همچنان بیشتر به معامله‌گران خرده‌فروش بستگی دارد تا سرمایه‌گذاران نهادی.

اولزویچ گفت:

«ما قبلاً این افزایش و متورم شدن را دیده‌ایم، و وقتی افراد برای اولین بار درباره بیت‌کوین یاد می‌گیرند، این چرخه می‌تواند تکرار شود. از سال 2018، میانگین تعداد کیف پول‌های دارای بیت کوین از 27 میلیون به بیش از 41 میلیون افزایش یافته است.»

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.