ثبت نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی آغاز شد

ثبت نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی آغاز شد
خلاصه اخبار

اراک- معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، قاسم اسماعیل نژاد با اشاره به آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی اظهار داشت: متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: پرداخت وام ودیعه مسکن، منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این وام باید متاهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری باشد و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از 6 ماهه دوم سال 1401 منعقد شده باشد.

اسماعیل نژاد ادامه داد: میزان ودیعه مسکن تغییری نکرده و مانند سال گذشته برای متقاضیان واجد شرایط در استان مرکزی حداکثر 40 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن، در راستای کمک به مستاجران در نظر گرفته شده است و مستاجرینی که از این وام تاکنون استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات به آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

مرجع: مهر