توکن STEPN در کمتر از 24 ساعت پس از این اعلامیه 32٪ افت کرد

توکن STEPN در کمتر از 24 ساعت پس از این اعلامیه 32٪ افت کرد
خلاصه اخبار

یکی از پروژه‌ها و توکن‌هایی که به سرعت در حال رشد در بازار ارزهای دیجیتال…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

یکی از پروژه‌ها و توکن‌هایی که به سرعت در حال رشد در بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 بود، STEPN، پس از اعلامیه‌ای که بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخت، در کمتر از 24 ساعت به سرعت یک سوم ارزش خود را از دست داد.

بر اساس اکانت رسمی توییتر STEPN، سرمایه گذاران و “واکرها” چینی دیگر نمی توانند از محصولات استفاده کنند وگرنه از ورود به این پلتفرم محروم خواهند شد. تصمیم برای محدود کردن بازیکنان چینی به مسائل نظارتی مرتبط بود که STEPN در چین با آن مواجه شده است.

STEPN نرم افزار کاربران را ردیابی می کند تا ببیند کدام کاربران در سرزمین اصلی چین مستقر هستند. این پروژه در 15 ژوئیه حساب های آنها را با استفاده از GPS محدود می کند. دارندگان NFT می توانند دارایی های خود را بفروشند تا سرمایه خود را به طور کامل برگردانند.

STEPN کاربران را تشویق به فروش یا حفظ دارایی های خود نمی کند و توصیه می کند که کاربران بهترین تصمیم را برای خود بگیرند. اگر کاربران قصد دارند با استفاده از VPN یا تغییر آدرس IP خود با کمک ابزارهای دیگر، وارد سیستم شوند، پروژه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.

توکن GMT بیش از 30 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داده است، زیرا اکثر کاربران STEPN پروژه را ترک می کنند. فروش GMT باعث تشدید نگرانی در میان سرمایه‌گذاران سایر حوزه‌ها شد که ممکن است تحریم‌هایی را بر این پروژه تحمیل کنند.

از زمانی که STEPN در آوریل به اوج رسید، تقریبا 80 درصد از ارزش خود را از دست داد. کارشناسان صنعت چنین عملکرد بازار را با عوامل متعددی از جمله ارزش‌گذاری بیش از حد پروژه، فهرست‌ شدن در کوین‌بیس توضیح می‌دهند – که از نظر تاریخی باعث فروش گسترده و ناتوانی مکانیسم سوزان در تقویت رشدی است که در آغاز/اواسط آوریل شاهد بودیم.

در زمان انتشار، STEPN پس از اصلاح 34 درصدی، با 0.9 دلار معامله می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع:utoday