دولت چین از توسعه “شهر بلاک چین” در مالزی حمایت می کند !

دولت چین از توسعه “شهر بلاک چین” در مالزی حمایت می کند !
خلاصه اخبار

طبق بیانیه منتشرشده در کوین تلگراف به تاریخ 26 آپریل، دولت چين از ساخت و توسعه “شهر بلاک چين” در خطوط حمل و نقل اصلی تنگه مالاکا در مالزی حمايت می كند.

طبق بیانیه منتشرشده در کوین تلگراف به تاریخ 26 آپریل، دولت چين از ساخت و توسعه “شهر بلاک چين” در خطوط حمل و نقل اصلی تنگه مالاکا در مالزی حمايت می كند.

شرکت ساختمانی و مهندسی China Wu Yi و شبکه سرمایه گذاری SWT International Sdn Bhd بصورت مشترک با حمایت دولت چین قصد دارند شهر مالاکا را به یک شهر بلاک چین در منطقه تبدیل نمایند.

بنیانگذاران این طرح در حال برنامه ریزی برای جمع آوری 120 میلیون دلار سرمایه در مراحل اولیه توسعه آن هستند.

در طول مراحل توسعه، کل زیرساخت های شهر براساس تکنولوژی بلاک چین و با استفاده از پلتفرم DMI بنا خواهد شد که یک ارز دیجیتال بومی به نام “DMI coin” را نیز شامل می شود.

لازم به ذکر است از توکن DMI برای پرداخت خدمات دولتی در داخل شهر استفاده خواهد شد. همچنین این پلتفرم دارای یک صرافی است که گردشگران شهر مالاکا را قادر می سازد تا ارزهای خود را به توکن های DMI تبدیل کنند.

Lim Keng Kai، مدیر عامل این پروژه، می گوید:

“شرکت ما با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بلاک چین و ادغام آنها با صنایع سنتی مالزی، این کشور را به مقصد گردشگری جهان تبدیل خواهد کرد. ما اجازه دولت را برای اصلاح زیرساخت های این ناحیه و اجرای طرح های روبه رشد در آینده داریم.”

اخیرا چین از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها و شهرهای نوظهور، حضور خود را در منطقه اقیانوس آرام گسترش می دهد. طی هفت سال گذشته کشور چین حدود 6 میلیارد دلار بصورت وام های رفاهی و سایر کمک ها در مناطق فقیر نشین پورت مورزبی، پایتخت پاپوآ گینه نو، به این کشور کمک کرده است. گفتنی است چین مشتاق به بهره برداری از منابع گاز طبیعی، مواد معدنی و منابع چوب این کشور می باشد.

در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، کره جنوبی تصمیماتی در رابطه با راه اندازی یک مرکز بلاک چین در شهر بوسان اتخاذ نمود که بر اساس مدل منطقه Zug در سوئیس طراحی شده بود. Oh Jung-geun، رئیس انجمن همگرایی مالی ICT کره جنوبی، در یک کنفرانس خبری ادعا کرد “ما در کشور خود نیازمند به یک مکان برای تمرکز صنعت ارزهای دیجیتال همانند دره کریپتو (Crypto Valley) در سوئیس هستیم.”

منبع: cointelegraph.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

برچسب‌ها