تمام مراکز نظامی صهیونیست‌ها در تیررس موشکی ما هستند

تمام مراکز نظامی صهیونیست‌ها در تیررس موشکی ما هستند
خلاصه اخبار

همه دنیا می‌دانند تمام مراکز نظامی آنها در تیررس موشکی ما هستند و اگر اشتباه کنند متضرر اصلی آنها خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، علاء الدین بروجردی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در محل دفتر حماس در تهران گفت: بدون تردید شهادت سنوار در جبهه مقاومت اثر دارد؛ اما اثر آن مثبت و موجب اقتدار بیشتر خواهد بود. دیدیم که در این فاصله کوتاه یکی از سران نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید. این آغاز کار است و این حرکتی که رژیم صهیونیستی شروع کرده و سران جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند از جمله اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، یحیی سنوار و شهید نیلفروشان اثری در اقتدار جبهه مقاومت نخواهد گذاشت بلکه حماس قوی‌تر خواهد شد و روحیه انتقام جویی تقویت می‌شود.

وی افزود: امروز خانه نخست وزیر منحوس رژیم اشغالگر را می‌زنند، نشان می‌دهد این قدرت بیشتر شده و بدون تردید تاثیر شهادت سنوار اقتدار بیشتر جبهه مقاومت را در پی دارد.

بروجردی بیان کرد: ما دو بار در عملیات وعده صادق 1 و 2 و همچنین وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند حتی به آنها گفتیم با صراحت اشتباهی را صهیونیست‌ها انجام دهند، پاسخ آن جدی تر خواهد بود.

وی اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند تمام مراکز نظامی آنها در تیررس موشکی ما هستند و اگر اشتباه کنند متضرر اصلی آنها حواهند بود.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *