تعریف ۲۹ پروژه حیاتی برق در خوزستان برای گذر از پیک تابستان

تعریف ۲۹ پروژه حیاتی برق در خوزستان برای گذر از پیک تابستان
خلاصه اخبار

ایسنا/خوزستان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از تعریف ۲۹ پروژه حیاتی برق در خوزستان برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۴ خبرداد.

احمدرضا بخشی امروز 6 آبان ماه در ششمین جلسه کمیته پیگیری پروژه‌های حیاتی برق استان که با حضور معاونین، مدیران و مجری پروژه‌ها برگزار شد، بیان کرد: وزارت نیرو 14 مگاپروژه برای کاهش ناترازی تولید و مصرف برق جهت گذر از اوج بار تابستان 1404 ابلاغ کرده که پروژه‌های حیاتی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز ذیل این ابلاغیه تعریف شده است.

وی افزود: در این زمینه 19 پروژه در حوزه طرح و توسعه و 10 پروژه در حوزه بهره‌برداری برای برق منطقه‌ای خوزستان تعریف شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به فعال بودن عملیات اجرایی این پروژه‌ها برای گذر از پیک مصرف تابستان 1404، عنوان کرد: لازم است در جلسات کمیته پیگیری پروژه‌ها که به صورت منظم و در فواصل زمانی کوتاه برگزار می‌شوند، آخرین وضعیت اجرایی، مشکلات و موانع موجود بررسی و برطرف شود تا در موعد مقرر برنامه‌ریزی شده، وارد مدار شوند.

در این نشست 29 پروژه موردنظر به تفکیک مورد بررسی قرار گرفتند و مجریان پروژه‌ها، گزارش آخرین وضعیت پروژه خود را ارائه کردند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *