تعداد هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین به کف ۱۰ ساله خود رسیده است

تعداد هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین به کف ۱۰ ساله خود رسیده است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینتجزیه و تحلیل داده‌های وب سایت گلس نود (Glassnode) نشان می‌دهد که مهم‌ترین واگرایی بین هولدرهای بلندمدت (LTH) بیت کوین و هولدرهای کوتاه‌مدت (STH) آن در روزهای اخیر به وجود آمده است. تفاوت اصلی بین هولدرهای بلندمدت و کوتاه‌مدت بیت کوین تعداد روزهایی است که آن‌ها این ارز دیجیتال را هولد می‌کنند. کسانی که […]

تجزیه و تحلیل داده‌های وب سایت گلس نود (Glassnode) نشان می‌دهد که مهم‌ترین واگرایی بین هولدرهای بلندمدت (LTH) بیت کوین و هولدرهای کوتاه‌مدت (STH) آن در روزهای اخیر به وجود آمده است. تفاوت اصلی بین هولدرهای بلندمدت و کوتاه‌مدت بیت کوین تعداد روزهایی است که آن‌ها این ارز دیجیتال را هولد می‌کنند. کسانی که بیت کوین را بیشتر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند، به عنوان هولدر بلندمدت آن در نظر گرفته می‌شوند اما کسانی که بیت کوین را کم‌تر از ۱۵۵ نگه می‌دارند، جزء گروه هولدرهای کوتاه‌مدت قرار می‌گیرند.

ذخایر هولدرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت بیت کوین

در حال حاضر مقدار توکن‌های هولدشده توسط هولدرهای بلندمدت بیت کوین به مرز ۱۵ میلیون توکن نزدیک شده است. این در حالی است که ذخایر هولدرهای کوتاه‌مدت آن به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۰ یعنی ۲.۳ میلیون توکن بیت کوین رسیده است. روند این واگرایی از ۱۵۵ روز پیش شروع شده است و به نظر می‌رسد رشد بیت کوین در این مدت نقش زیادی در آن داشته است.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۳۶۹۵۰ دلار قرار دارد و در یک ماه گذشته حدود ۹ درصد رشد کرده است. این ارز دیجیتال در هفته‌های گذشته به رکوردهای بیشتری هم رسید و توانست تا محدوده ۳۸۱۵۰ دلار افزایش یابد. حال باید دید که هولدرهای کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال چه تصمیمی خواهند گرفتند. اگر این سرمایه‌گذاران در ادامه با افزایش فشار فروش خود عرضه بیت کوین را افزایش دهند، قیمت آن ممکن است در ادامه کاهش یابد.

اخبار لحظه‌ای ارز دیجیتال را می‌توانید از کانال زیر دنبال کنید:

منبع: Cryptoslate