تصمیم سه شرکت برای افزایش سرمایه ۱۰۹۳، ۶۸ و ۲۰ درصدی از سود و تجدید ارزیابی

تصمیم سه شرکت برای افزایش سرمایه ۱۰۹۳، ۶۸ و ۲۰ درصدی از سود و تجدید ارزیابی
خلاصه اخبار

سه شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه 1093، 20 و 68 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت کلر پارس، تامین سرمایه کاردان و بهمن دیزل به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 1093، 20 و 68 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، “کلر” در نظر دارد سرمایه فعلی را از 65.5 به 781.2 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و بازسازی خطوط تولید و بهبود نسبت های مالکانه اعمال خواهد شد.

لوتوس

همچنین “تکاردان” درصدد است سرمایه فعلی را از 2.5 به 3 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی، بهبود نسبت های کفایت سرمایه و اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

در این میان، “خدیزل” در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3.4 به 5.8 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش حجم عملیات و طرح های توسعه ای شود.

منبع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *