تسلیت عارف در پی‌جان باختن جمعی از کارگران معدن طبس/ با خاطیان احتمالی برخورد شود

تسلیت عارف در پی‌جان باختن جمعی از کارگران معدن طبس/ با خاطیان احتمالی برخورد شود
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی جان باختن جمعی کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت ایرنا ، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور امروز (یکشنبه اول مهر) با صدور پیامی جان باختن جمع کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس واقع در استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت و نوشت: لازم است مسئولان ملی و منطقه‌ای حداکثر تلاش خود را برای التیام این مصیبت و کاهش آثار آن و رسیدگی به وضعیت مجروحان به کار گیرند و اینجانب را به طور مستمر در جریان امور قرار دهند.

متن پیام عارف بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و تاسف بار جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس، ملت ایران را در غم و اندوه بزرگی فرو برد.

اینجانب از نزدیک با سختی های طاقت فرسای زندگی این قشر شریف و زحمتکش آشنا بوده و هستم. ضمن تسلیت به معدن کاران شرافتمند، ‌ زحمتکش و سخت‌کوش و خانواده محترم درگذشتگان و مردم عزیز ایران تاسف عمیق خود را از این حادثه دردناک ابراز می‌کنم و در این غم سنگین با خانواده‌های عزیزان جان‌باخته و ملت شریف ایران همدرد هستم.

لازم است مسئولان ملی و منطقه‌ای حداکثر تلاش خود را برای التیام این مصیبت و کاهش آثار آن و رسیدگی به وضعیت مجروحان به کار گیرند. به یقین با پیگیری‌های مجدانه باید راه را بر تکرار این اتفاق‌های ناگوار و جانسوز بست و با اهمال کاران و خاطیان احتمالی این حادثه نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای درگذشتگان، صبر و اجر برای بازماندگان و شفای کامل برای مجروحان این حادثه دردناک، مسالت دارم.

محمدرضا عارف

معاون اول رئیس جمهور

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *