ترکیه، قطر و امارات پروازهای خود را به ایران لغو کردند/ پروازهای خارجی ۲ استان برقرار است راه حفظ پایدار منابع آبی کشور از آبخوانداری می‌گذرد یا سدسازی؟ نقشه خودرویی دولت برای جبران کسری بودجه ۱۴۰۴

ترکیه، قطر و امارات پروازهای خود را به ایران لغو کردند/ پروازهای خارجی ۲ استان برقرار است                    
                  
                    
                      راه حفظ پایدار منابع آبی کشور از آبخوانداری می‌گذرد یا سدسازی؟                    
                  
                    
                      نقشه خودرویی دولت برای جبران کسری بودجه ۱۴۰۴
خلاصه اخبار

امروز بار دیگر اخباری مبنی بر لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خارجی به مبدا و مقصد ایران منتشر شده است. پیگیری‌های تجارت‌نیوز از آغاز لغو پروازهای ترکیه، قطر و امارات به ایران حکایت دارد.

به گزارش تجارت نیوز ،

ساعتی پیش، خبرگزاری آناتولی ترکیه اخباری مبنی بر لغو پروازهای ترکیش ایرلاینز و پگاسوس ایرلاینز به ایران منتشر کرد. حال سوال اینجاست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد؟

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی آناتولی، ترکیش ایرلاینز و پگاسوس ایرلاینز پرواز‌های خود را به مبدا و مقصد ایران به دلیل نگرانی از حمله احتمالی اسرائیل لغو کردند. همچنین خرید بلیط از سایت دو شرکت تا یکم نوامبر امکان‌پذیر نیست.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از آن است که پرواز تبریز و مشهد این ترکیش ایرلاینز فعلا برقرار است. البته تمام مسافران برای اطلاعات دقیق لازم است که با نمایندگان رسمی در تماس باشند و سایت‌های رسمی این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

علت لغو پروازها چه بود؟

سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی، درباره علت لغو پروازها در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه، پرواز‌هایی که از سمت غرب کشور وارد می‌شدند، توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی موقتا لغو شدند. به دلیل همین ملاحظات، شرکت‌‌های هواپیمایی قطر و امارات هم به طور موقت پروازهای خود را لغو کردند.

وی افزود: البته پرواز‌های شرکت هواپیمایی‌های داخلی همچنان برقرار است و به صورت منظم پروازها انجام می‌شود.

زمان برقراری مجدد پروازها

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به این پرسش که پرواز‎ها چه زمانی برقرار می‌شود؟ توضیح داد: برخی از این پروازها تا پایان روز جاری و برخی تا پنجم و هفتم آبان لغو شدند.

بنابراین مسافران باید حتما سایت‌ شرکت‌های مورد نظر را بررسی کرده و همچنان با نمایندگی ‌های شرکت‌ها در ایران در ارتباط باشند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل‌ونقل در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *