«ترکیش‌ایرویز» تا شنبه برای رفع مشکلات پیش‌آمده فرصت دارد

«ترکیش‌ایرویز» تا شنبه برای رفع مشکلات پیش‌آمده فرصت دارد
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گلایه‌های مسافران شرکت ترکیش‌ایرویز به‌حق است و در راستای حفظ حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی تا شنبه به نمایندگی این شرکت مهلت داده است.

به گزارش ایرنا ، شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای ماه دسامبر سال جاری با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده و این معضل تاکنون رفع نشده است.

طبق بررسی های انجام شده، از 10 دسامبر(20 آذر) تاکنون تعداد قطعات جامانده جامه دان مسافران به تعداد قابل توجهی در هر پرواز افزایش یافته است.

در این زمینه، «جعفر یازرلو» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پنجشنبه شب 29 آذر 1403 در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: با مدیر ترکیش در ایران تماس گرفته و بر لزوم حل مشکل و استفاده از هواپیماهای پهن‌پیکر تاکید شد.

وی خاطرنشان‌کرد: بازرسان سازمان هم روز پنجشنبه 29 آذر 1403 در فرودگاه امام خمینی(ره) و دفتر ترکیش حاضر شدند و موضوع را از نزدیک بررسی و طرح موضوع کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: از نمایندگی ایران شرکت ترکیش ایرلاینز خواسته شده تا ضمن انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال جامه دان مسافران نهایتا تا 30 آذر ماه، به تشریح اقدامات آن شرکت در جهت عمل به مفاد کنوانسیون ورشو 1929 درخصوص تاخیر در ارسال جامه دان بپردازد.

یازرلو تاکید کرد: اقدامات اصلاحی برای رفع مشکل پیش آمده و برنامه ریزی به منظور پیشگیری از وقوع مجدد آن، دیگر نکاتی است که نمایندگی ترکیش‌ایرویز باید تا روز شنبه به تشریح آنها بپردازد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *