ترامپ طرح تزریق ۲ تریلیون دلار پول برای مقابله با اثرات کرونا را امضا کرد

ترامپ طرح تزریق ۲ تریلیون دلار پول برای مقابله با اثرات کرونا را امضا کرد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا با امضای یک لایحه‌ی مشوق مالی بیش از دو هزار میلیارد دلاری درصدد است اثرات مخرب ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا را کاهش دهد.

به گزارش بلاک‌ کریپتو، امضای این لایحه، چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که سران سنا و نمایندگانی از کاخ سفید بر سر تدوین آن به توافق دست یافتند. گفتنی است مجلس نمایندگان نمایندگان آمریکا نیز پیش‌تر موافقت خود را این اقدام اعلام کرده است.

این
لایحه با برخورداری از بار مالی تقریبی ۲.۲ تریلیون دلاری، پرهزینه‌ترین طرح مشوق
مالی در تاریخ مدرن آمریکا است.

این طرح مصوب که با عنوان لایحه‌ی امداد و امنیت اقتصادی (Relief & Economic Security Act) از آن یاد می‌شود، اقداماتی را برای حمایت از افراد حقیقی و حقوقی متاثر از همه‌گیری کرونا دربرمی‌گیرد. گفتنی است در این طرح، تدابیری برای تقویت مقرری بیکاران، پرداخت کمک‌‌معیشت به خانوارها و اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیارد دلاری به صنایع آسیب‌دیده اندیشیده شده است. ناگفته نماند که پیش‌تر این لایحه با انتقاداتی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه مواجه بود که در نهایت توانست موافقت آن‌ها را جلب کند.

ترامپ
طی توییتی پیرامون این لایحه گفته است:

این لایحه‌ی ۲.۲ تریلیون دلاری، قرار است کمک‌های فوری را در اختیار خانوارها، کارگران و کسب‌وکارها قرار دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.