تحلیل تکنیکال قیمت BNB, سولانا و ریپل (۱۱ اردیبهشت)

تحلیل تکنیکال قیمت BNB, سولانا و ریپل (۱۱ اردیبهشت)
خلاصه اخبار

تحلیل قیمت‌ آلت‌کوین‌ها در این بازه زمانی پس از هاوینگ بیت کوین که این ارز محبوب را به شدت ناپایدار کرده است، بسیار پر طرفدار است. در این مطلب به تحلیل تکنیکال سه آلت کوین نامبرده شده خواهیم پرداخت. به گزارش میهن بلاکچین، حمایت قوی در انتظار آلت‌کوین‌ها است که این حمایت در کوتاه مدت …

تحلیل قیمت‌ آلت‌کوین‌ها در این بازه زمانی پس از هاوینگ بیت کوین که این ارز محبوب را به شدت ناپایدار کرده است، بسیار پر طرفدار است. در این مطلب به تحلیل تکنیکال سه آلت کوین نامبرده شده خواهیم پرداخت.

به گزارش میهن بلاکچین ، حمایت قوی در انتظار آلت‌کوین‌ها است که این حمایت در کوتاه مدت نیز ماندگار است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال قیمت BNB

قیمت این آلت کوین به 594 دلار کاهش پیدا کرده است که این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای گاوها باشد تا تلاش خود را برای افزایش قیمت انجام دهند.

تحلیل تکنیکال روزانه BNB
تحلیل تکنیکال روزانه BNB؛ منبع

اگر قیمت بی‌ان‌بی‌ به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، نشان می‌دهد خرس‌ها به شدت از مقاومت بالای 635 دلار دفاع می‌کنند. در این صورت قیمت BNB تا سطح حمایت قوی در 495 دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

اگر خلاف این قضیه صورت بگیرد و قیمت از میانگین‌های متحرک بازگردد، نشان می‌دهد نمودار صعودی شده و معامله‌گران در حال خرید هستند. این امر قیمت را به بالای 635 دلار را افزایش می‌دهد. این جفت ارز ممکن است تا 692 دلار نیز افزایش قیمت داشته باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

سولانا روند نزولی خود را در این روزها ادامه داده و به نقطه حمایت 126 دلار رسیده است. گاوههای بازار باید تلاش خود را آغاز کنند.

تحلیل تکنیکال روزانه سولانا
نمودار تحلیل تکنیکال روزانه سولانا؛ منبع

اگر قیمت سولانا به 126 دلار رسید، احتمال افزایش قیمت این ارز وجود دارد. در این صورت، قیمت SOL به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (موج آبی در نمودار بالا، 149 دلار) خواهد رسید. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، احتمال کاهش قیمت به زیر 126 دلار افزایش خواهد یافت.

از طرف دیگر، اگر قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می‌دهد این ارز دیجیتال ممکن است مدتی در محدوده 126 دلار تا 162 دلار بماند. حرکت جهت‌دار بعدی با شکست از بالای 162 دلار یا زیر 126 دلار آغاز خواهد شد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

قیمت XRP در 27 آوریل (8 اردیبهشت) نزولی بود که این موضوع نشان می‌دهد خرس‌ها در تلاش برای تقویت موقعیت خود هستند.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه ریپل
نمودار تحلیل تکنیکال روزانه ریپل؛‌ منبع

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی 20 روزه (موج آبی در نمودار بالا، 0.53 دلار) نشان می‌دهد خرس‌ها تاکنون کنترل بازار را در دست داشته‌اند. اگر خرس‌ها به همین روال ادامه دهند قیمت به منطقه حمایت بین 0.46 تا 0.41 دلار کاهش خواهد یافت. انتظار می‌رود گاوها با تمام توان از این منطقه دفاع کنند، زیرا شکستن این قیمت می‌تواند کاهش قیمت به 0.35 دلار را در پی داشته باشد.

اگر قیمت ریپل افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کند، نشان می‌دهد گاوها در حال تلاش برای برگرداندن قیمت به سمت بالا هستند.

مرجع: میهن بلاکچین