تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین و کاردانو؛ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین و کاردانو؛ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

بی‌ثباتی قیمت بیت کوین، قیمت آلت‌کوین‌ها را نیز دستخوش نوسانات کرده است اما با این شرایط همچنان آلت کوین‌ها در این بازه زمانی محبوب معامله‌گران هستند. به گزارش میهن بلاکچین، با کاهشی بودن بازار ارزهای دیجیتال تحلیل تکنیکال این ارزها بسیار حائز اهمیت است که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت. تحلیل تکنیکال قیمت …

بی‌ثباتی قیمت بیت کوین، قیمت آلت‌کوین‌ها را نیز دستخوش نوسانات کرده است اما با این شرایط همچنان آلت کوین‌ها در این بازه زمانی محبوب معامله‌گران هستند.

به گزارش میهن بلاکچین ، با کاهشی بودن بازار ارزهای دیجیتال تحلیل تکنیکال این ارزها بسیار حائز اهمیت است که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

تون کوین در 27 آوریل (8 اردیبشت) به قیمت (5.27 دلار) رسید، تا این لحظه خرس‌ها پیروز میدان هستند.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه تون کوین
نمودار تحلیل تکنیکال روزانه تون کوین؛ منبع: تریدینگ ویو

اگر قیمت تون کوین به همین منوال نزولی باشد باید منتظر قیمت 4.7 و حتی 4.50 نیز باشیم. در غیر این صورت اگر گاوها بتوانند مقاومت کرده و حمایت قوی ایجاد کنند به احتمال زیاد قیمت صعودی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین نیز روند نزولی داشته است که مشخصا در این ارز نیز خرس‌ها بر گاوها غلبه داشته‌‌اند.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه دوج کوین
نمودار تحلیل تکنیکال روزانه دوج کوین؛ منبع: تریدینگ ویو

اگر قیمت دوج کوین از 0.12 پایین‌تر بیاید احتمال روند نزولی افزایش خواهد یافت اگر در این صورت گاوها وارد عمل نشوند قیمت این ارز دیجیتال به 0.08 خواهد رسید. اگر گاوها توانستند سطح مقاومت 0.16 را بشکنند احتمالا قیمت صعودی خواهد بود و قیمت این ارز دیجیتال از حالت نزولی خارج می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

قیمت کاردانو به زیر 0.46 رسیده است که این موضوع نشان‌‌دهنده پیروزی خرس‌ها در بازار است.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه کاردانو
نمودار تحلیل تکنیکال روزانه کاردانو؛ منبع: تریدینگ ویو

اگر قیمت کاردانو به زیر 0.46 دلار برسد، این ارز دیجیتال کاهش قیمت 0.40 دلار را تجربه خواهد کرد. در غیر این صورت اگر قیمت به بالای 0.52 دلار برسد، این روند نزولی در کوتاه مدت از بین خواهد رفت و قیمت به 0.58 دلار خواهد رسید؛ جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره چالش بزرگی را ایجاد کنند.

مرجع: میهن بلاکچین