تحلیلگر کریپتو: قیمت سولانا تا انتخابات آمریکا به ۲۵۰ دلار خواهد رسید

تحلیلگر کریپتو: قیمت سولانا تا انتخابات آمریکا به ۲۵۰ دلار خواهد رسید
خلاصه اخبار

به‌نظر می‌رسد قیمت سولانا درحال پایان حرکت جانبی شش ماهه خود است و سیگنال روند صعودی صادر می‌کند. تحلیلگری پیش‌بینی کرده است قیمت سولانا می‌تواند طی کمتر از ۲ هفته به ۲۵۰ دلار برسد. به گزارش میهن بلاکچین، سناریوی صعودی این تحلیلگر در مورد سولانا با چشم‌انداز وی در مورد قیمت بیت کوین پشتیبانی می‌شود …

به‌نظر می‌رسد قیمت سولانا درحال پایان حرکت جانبی شش ماهه خود است و سیگنال روند صعودی صادر می‌کند. تحلیلگری پیش‌بینی کرده است قیمت سولانا می‌تواند طی کمتر از 2 هفته به 250 دلار برسد.

به گزارش میهن بلاکچین، سناریوی صعودی این تحلیلگر در مورد سولانا با چشم‌انداز وی در مورد قیمت بیت کوین پشتیبانی می‌شود که می تواند در همان دوره به 80٬000 دلار برسد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

چرا قیمت سولانا در حال افزایش است؟

قیمت سولانا در تاریخ 24 اکتبر (3 آبان) حدودا 4.9٪ افزایش یافت و در زمان نگارش با قیمت 172.70 دلار معامله‌ می‌شود.

یکی از عوامل افزایش قیمت سولانا، آن است که ارزش کل قفل شده (TVL) این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در 2 سال اخیر رسیده که نشان‌دهنده افزایش استفاده از شبکه سولانا است.

عاملی دیگر آن است که هزینه تراکنش‌های روزانه سولانا از اتریوم پیشی گرفته است. این موضوع به‌دلیل آن است که میم کوین‌های روی شبکه سولانا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

نمودار دوازده ساعته قیمت سولانا - منبع: TradingView
نمودار دوازده ساعته قیمت سولانا – منبع: TradingView

با وجود اینکه سولانا در طول 24 ساعت گذشته 3.9٪ افزایش یافته است، آیا می‌توان نتیجه‌گیری کرد که سولانا در کمتر از دو هفته 50٪ رشد خواهد کرد؟

یک تحلیلگر به این سوال با یک بلی پاسخ می‌دهد.

هشدار نهایی: سولانا به 250 دلار می‌رسد

تحلیلگری به‌نام کیل‌ ابه (Kale Abe) پیش‌بینی می‌کند که سولانا می‌تواند به 250 دلار برسد. او معتقد است اگر بیت کوین به سطح 70,000 دلار بازگردد، سولانا می‌تواند قله 200 دلار را فتح کند.

این تحلیلگر اشاره کرد که سولانا قوی‌ترین ارز دیجیتال سال 2024 بوده است. او در هشداری نهایی پیش‌بینی کرد زمانی که بیت کوین وارد مرحله کشف قیمت‌های جدید شود، سولانا جهش قیمتی بزرگی خواهد داشت.

کیل پیش‌بینی کرد سولانا 13 روز بعد، یعنی همزمان با انتخابات آمریکا می‌تواند به این تارگت دست یابد. حمایت دونالد ترامپ (Donald Trump) از ارزهای دیجیتال باعث شده نقش دارایی‌های دیجیتال در سیاست‌ آمریکا پر رنگ‌تر شود.

او پیش‌بینی کرد در صورت پیروزی پیروزی ترامپ، قیمت بیت کوین می‌تواند به 80,000 دلار برسد؛ زیرا تحلیلگران باور دارند این رویداد سیاسی تاثیر زیادی روی بازار خواهد داشت. درحال حاضر، شانس پیروزی ترامپ در پلتفرم پیش‌بینی پلی‌مارکت (PolyMarket) حدودا 59.9٪ است و از کامالا که 40.2٪ شانس پیروزی دارد فاصله زیادی گرفته است.

تحلیل قیمت سولانا (SOL)

در نمودار 12 ساعته سولانا یک منحنی پارابولیک به‌چشم می‌خورد که نشان می‌دهد یک صعود سهمی در شرف وقوع بوده و احساسات صعودی را تایید می‌کند. اینکه اخیرا سولانا مقاومت 160 دلار را شکسته است، نشان می‌دهد روند صعودی ادامه دارد.

این رشد انفجاری باعث می‌شود هشدار نهایی کیل ابه به واقعیت بپیوندد، زیرا به‌نظر می‌رسد سولانا آماده‌ است تا در طول دو روند صعودی، قیمتش را به 259 دلار برساند.

ممکن است مقاومتی مانند سطح 190 دلار، مانع روند صعودی شود؛ سطح مقاومتی که معامله‌گران بسیاری در آن اوردرهای فروش باز کرده‌اند. اگر سولانا بتواند از این سطح عبور کند، می‌تواند تا 259 دلار نیز افزایش یابد.

تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌کنند اگر مقاومت 190 دلار خیلی قوی باشد، ممکن است قیمت سولانا به سطح 160 دلار بازگردد. اگر این سطح هم نتواند جلوی ریزش سولانا را بگیرد، قیمت می‌تواند تا سطح 120 دلار نیز کاهش یابد.

نمودار قیمت سولانا - منبع: TradingView
نمودار قیمت سولانا – منبع: TradingView

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *