تحلیلگر معروف: فصل میم کوین‌ها فرا رسیده است! معرفی میم کوین‌های مستعد رشد

تحلیلگر معروف: فصل میم کوین‌ها فرا رسیده است! معرفی میم کوین‌های مستعد رشد
خلاصه اخبار

یکی از تحلیلگران معروف دنیای کریپتو که به پیش‌بینی‌های درستش در مورد آلت کوین‌ها معروف است معتقد است زمان صعود میم کوین‌ها فرا رسیده است. این تحلیلگر همچنین معتقد است قیمت بیت کوین بدون اصلاح قابل توجه به روند صعودی خود ادامه خواهد داد! به گزارش میهن بلاکچین، این تحلیلگر که با نام مستعار بلانتز …

یکی از تحلیلگران معروف دنیای کریپتو که به پیش‌بینی‌های درستش در مورد آلت کوین‌ها معروف است معتقد است زمان صعود میم کوین‌ها فرا رسیده است. این تحلیلگر همچنین معتقد است قیمت بیت کوین بدون اصلاح قابل توجه به روند صعودی خود ادامه خواهد داد!

به گزارش میهن بلاکچین، این تحلیلگر که با نام مستعار بلانتز (Bluntz) در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، معتقد است چندین میم کوین در حال شکستن مقاومت‌های مهم خود هستند و فصل میم کوین‌ها آغاز شده است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

آیا فصل میم کوین‌ها آغاز شده است؟

یکی از میم کوین‌هایی که بلانتز در رادار خود قرار داده، بونک است. بونک یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های سولاناست که در ماه‌های اخیر روند خوبی را تجربه کرده است.

وی در این رابطه می‌گوید:

بونک در پورتفولیوی من مثل کشتی نوح می‌ماند و امروز به خوبی کانال صعودی خودش را به سمت بالا شکسته است. به نظر من اوضاع در مورد میم کوین‌ها دوباره رو به بهبودی است.

نمودار بونک - منبع: Bluntz/X
نمودار بونک – منبع: Bluntz/X

این تحلیلگر معتقد است قیمت بونک می‌تواند در ادامه تا 0.000045 دلار افزایش یابد. در زمان نگارش این مطلب هر واحد بونک با قیمت 0.000023 دلار معامله می‌شود.

بلانتز همچنین پیش‌بینی می‌کند که میم کوین‌ها در هفته‌های آتی عملکرد بهتری نسبت به اکثر دارایی‌های دیجیتال به نمایش بگذارند:

اَبَر چرخه میم کوین‌ها واقعی است، مشکل اصلی این است که اکثر سرمایه‌گذاران در زمان‌بندی آن اشتباه کرده‌اند. ارزهای مدنظر خود را انتخاب کنید و آرام بمانید. آنها را خیلی زود نفروشید.

به عقیده این تحلیلگر در رالی بعدی بازار برخی از میم کوین‌ها از جمله پاپ کت (POPCAT)، داگ ویف هت (WIF)، پپه (PEPE) و کت (CAT) عملکرد چشمگیری به نمایش خواهند گذاشت.

ادامه روند بیت کوین چگونه خواهد بود؟

این تحلیلگر پیش از این پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین ابتدا تا 57٬500 دلار اصلاح شود و سپس با یک موج صعودی به 95٬000 دلار برسد. با این حال، به نظر می‌رسد با روند اخیر بزرگترین ارز دیجیتال بازار، نظر این تحلیلگر نیز تغییر کرده باشد.

به گفته این تحلیلگر، پرایس اکشن اخیر بیت کوین او را به این باور سوق داده که این ارز احتمالا بدون اصلاح قابل توجه، به رالی صعودی خود ادامه خواهد داد:

با توجه به قیمت امروز، من فکر می‌کنم که بدون اصلاح قیمت به سرعت رشد خواهیم کرد. هنوز با تمام وجود صعودی هستم.

در زمان نگارش این مطلب، هر واحد بیت کوین با قیمت 65٬680 دلار معامله می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *