تبلت لنوو به اسپیکر تبدیل می‌شود

تبلت لنوو به اسپیکر تبدیل می‌شود
خلاصه اخبار

شرکت چینی لنوو به طور رسمی «تب پلاس» را در آمریکا عرضه کرد. نکته متمایز این دستگاه وجود ۸ بلندگوی قدرتمند است که آن را به یک اسپیکر تبدیل می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این دستگاه قبلا در برخی بازارهای بین المللی محدود از جمله اتحادیه اروپا عرضه شده بود.

لنوو تب پلاس با قیمت 320 دلار ویژگی های ساده دارد اما نکته اصلی در این دستگاه کیفیت صوتی خارق العاده آن است. تب پلاس مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G99 است و عملکرد سیستمی آن قابل قبول است هرچند ایده آل نیست. همانطور که گفته شد نکته متمایز دستگاه وجود 8 بلندگوی صوتی است.

تبلت به دلیل وجود این بلندگوها کمی حجیم است و نیمه پایینی آن حدود 0.5 اینچ و نیمه بالایی دستگاه 0.3 اینچ ضخامت دارد. لنوو دارای یک جک مخصوص است که سبب می شود تبلت با زاویه 175 درجه بایستد. کاربر می تواند از لنوو تب پلاس به عنوان بلندگوی بلوتوثی نیز استفاده کند و حتی صوت دستگاه های دیگر را نیز پخش کند.

جلوی تبلت یک نمایشگر 11.5 اینچی با وضوح 2000 در 1200 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتز قرار دارد. گزینه های حافظه دستگاه نیز شامل 8 گیگابایت RAM همراه حافظه داخلی تا 256 گیگابایت نیز می شود.

تب پلاس مجهز به وای فای 5، بلوتوث 5.3 و یو اس بی تایپ سی برای شارژ وانتقال داده است. در کنار این موارد یک باتری 8600 میلی آمپری همراه دوربین های سلفی و پشتی 8 مگاپیکسلی در دستگاه نصب شده است.

سیستم عامل تبلت لنوو نیز اندروید 14 است و شرکت تعهد کرده حداقل 2 آپدیت OS و 4 سال آپدیت امنیتی برای کاربران فراهم کند، به طوریکه آخرین آپدیت قرار است ژوئن 2028 میلادی ارائه شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *