اشتیاق یکی دیگر از غول های بازی سازی چینی NetEase به Metaverse

اشتیاق یکی دیگر از غول های بازی سازی چینی NetEase به Metaverse

یک شرکت بازی‌های ویدیویی چینی، در گزارش درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد که این شرکت یکی از پیشروهای  فضای Metaverse خواهد بود.

مارگارت شی، مدیر روابط سرمایه‌گذار در NetEase، گفت که این شرکت از نظر فن‌آوری برای Metaverse آمادگی لازم را دارد و می‌داند چگونه فناوری‌های مرتبط با Metaverse را جمع‌آوری کند.

از آنجایی که بازی بیش از 70 درصد از درآمد شرکت را تشکیل می دهد، درآمد خالص NetEase در سه ماهه سوم به 22.2 میلیارد یوان (3.4 میلیارد دلار آمریکا) رسید و نسبت به سال قبل 18.9 درصد افزایش داشت. بازی های آنلاین 71.62 درصد درآمد را به خود اختصاص دادند و به 15.9 میلیارد یوان (2.48 میلیارد دلار آمریکا) رسیدند. بازی های Identity V و Onmyouji از جمله بازی های NetEase می باشند.

غول‌های فناوری اینترنتی چینی به‌ویژه به واسطه بازی‌ و رسانه‌های اجتماعی در حال قدم گذاشتن در بازارهای جهانی هستند. هفته گذشته، Tencent همچنین اعلام کرد «تکنولوژی و توانایی زیادی» برای نزدیک شدن به متاورس دارد و طبق گزارش‌ها یک استودیوی جدید برای توسعه تجارت مرتبط با Metaverse ساخته است. علاوه بر این، غول سرگرمی ByteDance که مالک TikTok است، سازنده عینک های واقعیت مجازی Pico را به عنوان بخشی از استراتژی های Metaverse خود خریداری کرده است.

منبع خبر : سایت Forkast

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.