تایید شد: اتریوم ۲.۰ هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

تایید شد: اتریوم ۲.۰ هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

با رسیدن توکن‌های سهام‌گذاری‌شده به حد نصاب تعیین‌شده برای آغاز به کار بیکن چین (Beacon Chain) اتریوم 2، از ابتدای ماه دسامبر شاهد راه‌اندازی نسخه دوم شبکه اتریوم خواهیم بود.

به گزارش کوین تلگراف، پس از قفل‌شدن 524,288 اتر در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم 2، از 1 دسامبر (11 آذر) بیکن چین جنسیس این شبکه کار خود را آغاز خواهد کرد.

رسیدن به حد نصاب تعیین‌شده در حالتی صورت می‌گیرد که پیش از این بسیاری نگران حجم کم اترهای سهام‌گذاری شده بودند. حجم این توکن‌ها در روزهای اخیر افزایش یافت و طی 14 ساعت اخیر، چیزی بیش از 200,000 اتر در این قرار دارد سپرده‌گذاری شد.

اترهای سهام‌گذاری‌شده در اتر 2.0
اترهای سهام‌گذاری‌شده در اتر 2.0

شایان ذکر است افرادی که در این فاز اقدام به سهام‌گذاری کنند، تا راه‌اندازی فاز 1.5 اتریوم 2، قادر به برداشت توکن‌های خود نخواهند بود. فاز 1.5 اتریوم 2، شبکه اصلی اتریوم را به بیکن چین متصل می‌کند و در نهایت در قالب یک فضای مشترک فعالیت می‌کنند. بسیاری از دارندگان اتر منتظر ارائه خدمات سهام‌گذاری توسط ارائه‌دهندگان شخص ثالث هستند تا از این طریق در شبکه تازه اتریوم سهام‌گذاری کنند. این در حالی است که آنها ریسک کلاهبرداری‌بودن این پروژه‌ها را به جان می‌خرند.

با رسیدن به این حد نصاب، نزدیک‌ترین تاریخ برای راه‌اندازی بیکن چین اتریوم 2، آغاز ماه دسامبر خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ داد که تنها 9 ساعت به پایان ضرب‌الاجل تعیین‌شده زمان باقی مانده بود.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>