تاریخ لیستینگ ایردراپ کتز مشخص شد؛ پیش‌بینی قیمت CATS پس از لیست شدن

تاریخ لیستینگ ایردراپ کتز مشخص شد؛ پیش‌بینی قیمت CATS پس از لیست شدن
خلاصه اخبار

پروژه ایردراپ کتز (Cats)، بالاخره پس از چند روز تاخیر، اسنپ شات مورد انتظار را گرفت و امروز تاریخ لیست شدن توکن خود را اعلام کرد. این پروژه در حال حاضر بیش از ۴۸.۵ میلیون کاربر ماهانه دارد. به گزارش میهن بلاکچین، توکن CATS، به زودی لیست خواهد شد و کاربران منتظر دریافت ایردراپ خود …

پروژه ایردراپ کتز (Cats) ، بالاخره پس از چند روز تاخیر، اسنپ شات مورد انتظار را گرفت و امروز تاریخ لیست شدن توکن خود را اعلام کرد. این پروژه در حال حاضر بیش از 48.5 میلیون کاربر ماهانه دارد.

به گزارش میهن بلاکچین، توکن CATS، به زودی لیست خواهد شد و کاربران منتظر دریافت ایردراپ خود هستند. در ادامه به تاریخ و ساعت لیست شدن و همچنین زمان فعال شدن برداشت به کیف پول می‌پردازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تاریخ لیست شدن توکن CATS

لیستینگ توکن‌‌ CATS، هیجانات زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. طبق آخرین اعلامیه، توکن CATS در تاریخ 8 اکتبر 2024 (سه شنبه 17 مهر 1403)، ساعت 13:30 به وقت تهران، در صرافی‌هایی مانند بای‌بیت (Bybit)، Gate.io، کوکوین و بیت‌گت (Bitget) لیست خواهد شد. نکته قابل توجه آنکه قابلیت برداشت آنچین (برداشت به کیف پول)، 2 روز پس از لیستینگ امکان‌پذیر خواهد بود.

اطلاعیه کانال اطلاع‌‌رسانی CATS در تلگرام
اطلاعیه کانال اطلاع‌‌رسانی CATS در تلگرام

عرضه کل توکن‌های CATS، به میزان 600 میلیارد خواهد بود و جزئیات توزیع آن به شکل زیر است:

  • ایردراپ (55٪): 330 میلیارد توکن در دو فصل توزیع می‌شود.
  • صرافی‌ها (12٪): 72 میلیارد توکن به لیست شدن در صرافی‌ها اختصاص داده شده است.
  • پشتیبانان رشد اولیه (10٪): 60 میلیارد توکن به سرمایه‌گذاران اولیه تعلق می‌گیرد.
  • صندوق اکوسیستم (10٪): 60 میلیارد توکن برای ایجاد توسعه در آینده در نظر گرفته شده است.
  • تیم کتز (6٪): 36 میلیارد توکن به تیم این پروژه اختصاص داده شده است.
  • سرمایه‌گذاری استراتژیک (4٪): 24 میلیارد توکن به شرکای استراتژیک اختصاص داده شده است.
  • شریک رسانه‌ای (2٪): 12 میلیارد توکن برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.
  • مشاور (1٪): 6 میلیارد توکن به مشاوران پروژه اختصاص یافته است.

این توزیع ساختاریافته، نشان‌دهنده چشم‌انداز این پروژه برای اطمینان از رشد، توسعه استراتژیک و تعامل با جامعه است.

پیش‌بینی قیمت CATS در آینده

قیمت توکن CATS در بازار پیش از عرضه، حدود 0.0004 دلار تعیین شده که نشان‌دهنده ارزیابی محتاطانه ولی خوش‌بینانه‌ای است. با توجه به تخصیص بخش بزرگی از توکن‌ها به ایردراپ (55٪)، ممکن است در ابتدا، به دلیل خریدهای سفته‌بازی از سوی جامعه و تلاش‌های تبلیغاتی، یک جهش قیمت مشاهده شود.

کوتاه‌مدت؛ اکتبر تا دسامبر 2024 (مهر تا دی‌ 1403)

توکن CATS، به‌ویژه به دلیل لیست شدن در چندین صرافی و هیجان سرمایه‌گذاران درباره ایردراپ و همکاری‌های استراتژیک، احتمالاً در ابتدا شاهد افزایش قیمت باشد. اگر میزان تقاضا بیشتر از فشار فروش باشد، قیمت این توکن می‌تواند تا پایان ماه اکتبر (مهر) به سطوح 0.0006 تا 0.0008 دلار نیز برسد. با این حال، تخصیص حجم زیادی از توکن‌ها به بخش ایردراپ، می‌تواند به افت موقتی قیمت منجر شود، زیرا احتمالا دریافت‌کنندگان در اولین فرصت توکن‌های خود را به فروش برسانند.

میان‌مدت (سه‌ماهه اول 2025)

با پیشرفت و توسعه اکوسیستم CATS و پایان فصل دوم ایردراپ، ممکن است شاهد افزایش پایدار ارزش این توکن باشیم. سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و لیست شدن در صرافی‌های بیشتر، بسته به میزان تعامل جامعه و دستیابی این پروژه به اهداف خود، می‌تواند در سه‌ماهه اول سال 2025، قیمت این توکن را تا محدوده 0.001 تا 0.0015 دلار افزایش دهد.

بلندمدت (از سال 2025 به بعد)

در بلندمدت، اگر پروژه کتز به طور موفقیت‌آمیز اکوسیستم خود را گسترش داده و از طریق همکاری‌های مختلف و کاربردهای عملی پذیرش پیدا کند، این امکان وجود دارد که تا پایان سال 2025 قیمت آن به محدوده 0.002 تا 0.005 دلار برسد. این پیش‌بینی در صورت رشد مستمر، افزایش تعداد کاربران و تلاش‌های موفقیت‌آمیز در زمینه بازاریابی به وقوع می‌پیوندد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *