تاثیرات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز بایننس بر اتریوم چیست؟

تاثیرات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز بایننس بر اتریوم چیست؟
خلاصه اخبار

صرافی غیرمتمرکز بایننس می‌تواند قیمت اتریوم را به سطوح دو رقمی کاهش دهد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، بایننس(Binance)، نسخه‌ی غیر متمرکز صرافی خود را با نام Binance Chain در روز ۱۸ آوریل راه‌اندازی کرد. اما راه‌اندازی این صرافی ممکن است تهدیدی برای رمزارز اتریوم(Ethereum) محسوب گردد، به‌طوری که پس از راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز بایننس، مهاجرت برخی پروژه‌های رمزارزی به Binance Chain را شاهد هستیم.

یک شرکت تابعه تلگرام با نام The Gem Club که در حوزه‌ی تحلیل بازار و ثبت معاملات فعالیت می‌کند، روز پنجشنبه اعلام کرد، با قرار گرفتن Binance Chain بر فراز بلاکچین اتریوم، پروژه‌های جدید رمزارزی هیچ سودی در انتخاب اتریوم نخواهند داشت. تحلیلگر این شرکت خاطر نشان کرد که زنجیره‌ی جدید می‌تواند با فهرست‌کردن پروژه‌ها و انتشار توکن آن‌ها، جایگزین اتریوم گردد.

Gem Club نوشت:

BNB تاثیرات مخربی بر اتریوم خواهد داشت و قیمت آن را به سطوح ۲ رقمی می‌رساند. بجز اندکی تمرکز زدایی بیشتر اتریوم نسبت به Binance chain، انتخاب اتریوم هیچ مزیت دیگری به پروژه‌ها ارائه نمی‌کند. پروژه‌هایی که به Binance Chain منتقل شوند، مورد توجه زیادی قرار گرفته و مزایای دیگری نیز به‌دست می‌آورند.
The Gem Club

تاثیرات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز بایننس بر اتریوم چیست؟

BNB تاثیرات ویرانگری بر اتریوم خواهد داشت و قیمت آن را دو رقمی خواهد کرد. بجز اندکی تمرکز زدایی بیشتر، اتریوم هیچ مزیتی نسبت به Binance Chain ارائه نمی‌کند. پروژه‌هایی که به Binance Chain منتقل شوند مورد توجه زیادی قرار گرفته و مزایای دیگری نیز به‌دست می‌آورند.


این پیش‌بینی پس از عملکرد خارق العاده BNB در سال گذشته ارائه شد. BNB، هفتمین رمزارز از نظر ارزش بازار برای سرمایه‌گذاران در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد بازدهی داشته است.
در واقع BNB تنها رمزارزی است که توانسته بیشینه‌ی قیمت تاریخی خود را مجددا تکرار کند در حالی که دیگر رمزارزها عملکرد به مراتب ضعیف‌تری داشته‌اند. مُدل کاهش عرضه‌ی BNB در طول زمان، این رمزارز را برای سرمایه‌گذاران میان مدتی و بلند مدتی جذاب ساخته است.

تاثیرات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز بایننس بر اتریوم چیست؟

BNB تنها رمزارزی است که توانسته به سطح بیشینه‌ی قیمت خود دست یابد. هم اکنون قیمت آن ۲۳ درصد از بیشینه‌ی قیمتی کمتر است و این موضوع کاملا شگفت انگیز است.  Binance Chain در تاریخ ۲۳ آوریل راه‌اندازی شد. BNB امروز توانست امروز برای نخستین مرتبه از زمان بازار صعودی پیشین، به بیشینه‌ی قیمت خود دست یابد. چانگ‌پنگ ژائو(Changepeng Zhao) و بایننس همیشه ثابت می‌کنند که مردم اشتباه می‌کنند.

سود سرمایه‌گذاری در BNB از زمان راه‌اندازی این پروژه تاکنون ۹,۰۰۰ درصد بوده است.


مهاجرت پروژه‌های رمزارزی به Binance Chain

بایننس اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ آوریل شبکه‌ی اصلی خود را جایگزین خواهد کرد. این اقدام موجب می‌شود که مالکان BNB، ERC20 بر پایه‌ی اتریوم را با معادل آن در Binance Chain یعنی BEP2 جایگزین کنند. در نتیجه مهاجرت مالکان توکن BNB را از ERC20 به BEP2 شاهد خواهیم بود. کسانی که مایل باشند بلاکچین اتریوم را همراهی کنند موجودی BNB خود را به کیف پول‌های دارای استاندارد ERC20 ارسال خواهند کرد.

پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی Mithil اولین پروژه‌ی بلاکچینی است که قصد دارد به Binance Chain منتقل شود. این استارت‌آپ در ابتدا توکن‌های MITH را در بلاکچین اتریوم منتشر کرد اما هم اکنون Mithil می‌پندارد در Binance Chain که یک صرافی غیر متمرکز کامل است، آینده‌ی بهتری خواهد داشت. این اقدام بایننس را قادر ساخت MITH/BNB و MITH/USDT را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کند.

تاثیرات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز بایننس بر اتریوم چیست؟



MITH یکی از اولین پروژه‌هایی خواهد بود که توکن‌های خود را به Binance_DEX منتقل می‌کند. از حمایت شما متشکریم!MITH یکی از اولین پروژه‌هایی خواهد بود که به Binance_DEX مهاجرت می‌کند! دارندگان توکن MITH در Binance_DEX و در حالی که کنترل کاملی بر دارایی‌های خود دارند، افزایش سرعت، امنیت و محیطی کاربر پسند را تجربه خواهند کرد.

الحاق MITH به صرافی بایننس موجب افزایش ۲۵٫۷۵ درصدی قیمت این رمزارز در طی مدت ۲۴ ساعت شد. این موضوع نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران معتقدند که مهاجرت به Binance_DEX در کوتاه مدت به سود این رمزارز است.

پس از Mithril، Atomic Wallet نیز تصمیم گرفت تا از اتریوم به Binance Chain مهاجرت کند. هم‌اکنون شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که نشان می‌دهد ENJIN Coin در حال تصمیم‌گیری در زمینه‌ی مهاجرت به Binance Chain است. ماکزیم بلاگوف(Maxim Blagov) مدیرعامل Enjin پیش‌تر اعلام کرده بود که ویژگی با اهمیت بعدی آن‌ها در رابطه با Binance Chain خواهد بود.

نتیجه‌گیری
مهاجرت پروژه‌های بزرگ از بلاکچین اتریوم به Binance Chain می‌تواند موجب آسیب موقت به اتریوم شود. اما در همین زمان، خلاء ویژگی قرارداد‌های هوشمند در Binance Chain موجب می‌شود پروژه‌هایی که قصد دارند از تکنولوژی اجرای قرارداد‌های غیر متمرکز استفاده کنند، همراهی با اتریوم را ترجیح دهند.

منبع: coinit.ir

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.