بیگدلی: حضور چشمگیر تهرانی‌ها در نماز جمعه قدرت نرم ایران را به رخ جهانیان کشید

بیگدلی: حضور چشمگیر تهرانی‌ها در نماز جمعه قدرت نرم ایران را به رخ جهانیان کشید
خلاصه اخبار

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات روز جمعه به این موضوع به روشنی اشاره کردند که مشکلات و رنج های چند کشور مسلمان، درد همه مسلمانان است و نباید در مقابل ظلمی که به این کشورها می‌شود، کوتاه بیاییم.

احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران و تاکید ایشان بر لزوم وحدت میان کشورهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم فارغ از بیانات ارزشمند و راهبردی رهبر معظم انقلاب، حضور ایشان در نماز جمعه تهران آن هم در شرایطی که شاید جبهه استکبار فکر می‌کرد رهبر ایران در منظر عموم حاضر نخواهد شد، پیامی روشن به کشورهای مستکبر و مردم مقاومت داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور مردم تهران در نماز جمعه این هفته بسیار چشمگیر و تاریخی بود و در حقیقت قدرت نرم ایران را به رخ جهانیان کشید و نشان داد علی رغم مشکلاتی که در درون کشور وجود دارد اما مردم ایران بر سر منافع ملی و منافع مسلمانان با کسی شوخی ندارند.

نماینده مردم خدابنده تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات روز جمعه به این موضوع به روشنی اشاره کردند که مشکلات و رنج های چند کشور مسلمان، درد همه مسلمانان است و نباید در مقابل ظلمی که به این کشورها می‌شود، کوتاه بیاییم. از سوی دیگر همان طور که رهبر شیعیان جهان تاکید کردند، توان و مقابله پاسخگویی به جنایات دشمنان نیز در میان مسلمانان و ایران وجود دارد. البته این پاسخ‌ها در زمان مناسب و به گونه ای درست خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *