بیمه اتکایی آوای پارس بازگشایی می شود؟

بیمه اتکایی آوای پارس بازگشایی می شود؟
خلاصه اخبار

بیمه اتکایی آواپارس با نماد آواپارس در تابلوی زرد بازار پایه برای اولین بار در قیمت 300 تومان کشف قیمت شد

شرکت بیمه اتکایی آوای پارس ۷۰% تأدیه با نماد آواپارس امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ برای اولین بار در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران گشایش یافت. آوا پارس با رشد 200 درصدی نسبت به پذیره نویسی در قیمت 300 تومان کشف قیمت شد.

بیمه اتکایی آوای پارس

بیمه اتکایی آوای پارس با نماد آوا در بازار پایه زرد طبق اطلاعیه ناظر بازار ساعت10:35 دقیقه بازگشایی شد و در قیمت 300 تومان کشف قیمت شد. سرمایه شرکت بیمه اتکایی آوای پارس مبلغ5000 میلیادر ریال می باشد که 70 درصد آن تایده شده و 30 درصد باقیمانده در تعهد سهامداران می باشد. شرکت بیمه اتکایی اوای پارس تعهد نموده است تا پایان سال 1402 مبلغ 30 درصد از سرمایه باقیمانده و تعهد شده را تادیه نماید.

بیشترین حق بیمه قبولی آوای پارس از کدام شرکت بیمه است؟

این شرکت اعلام کرده که از ابتدای دی ماه سال جاری تا 20 دی ماه، 17 میلیارد و 500 میلیون تومان پیشنهاد حق بیمه واگذاری دریافت کرده که در دست بررسی و ثبت صورتحساب است. این شرکت تا 30 آذرماه سال جاری معادل 94 میلیارد و 157 میلیون تومان و تا 20 دی ماه سال جاری هم معادل یک میلیارد و 575 میلیون تومان به عنوان سایر درآمدها براساس صورت های مالی محقق کرده است. گفته می شود که بیشترین حق بیمه های قبولی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس از طرف های تجاری مربوط به شرکت های بیمه البرز، کوثر، پاسارگاد، سینا و پارسیان است.

ارزش ذاتی آوا پارس

برای ارزشیابی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس به روش های درامدی و نسبی از صورت های مالی حسابرسی شده دوره 19 روزه منتهی به 1401 و گزارش کسب و کار شرکت استفاده شده است.

ارزش براوردی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس با لحاظ وزن های در نظر گرفته شده فوق و استفاده از 5 روش ارزش گذاری برابر با مبلغ 10046 میلیارد ریال است و ارزش هر سهم با لحاظ 5 میلیارد سهم 100 تومانی برابر با 200 تومان می باشد.

ترکیب سهامداران آوا پارس

ترکیب سهامداران شرکت بیمه اتکایی آوا پارس بر اساس صورت های مالی حسابرسی 1401/06 به شرح زیر می باشد.