بیت کوین به یکی از مباحث اصلی انتخابات آمریکا تبدیل شده است

بیت کوین به یکی از مباحث اصلی انتخابات آمریکا تبدیل شده است

رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.)، نامزد مستقل ریاست ‌جمهوری آمریکا، در روز قبل در رویداد بیت کوین ۲۰۲۴ حاضر شد و روی نقش بیت کوین در بهبود اقتصاد ایالات متحده و سبک زندگی آمریکایی تاکید کرد. او قول داد که اگر در این انتخابات پیروز شود، از اولین روز ریاست جمهوری خود دستورات جدیدی را در رابطه با بیت کوین صادر می‌کند.

او برای مثال ادعا کرد که به وزارت دادگستری ایالات متحده دستور می‌دهد 204000 بیت کوین توقیف‌شده خود را به فدرال رزرو منتقل کنند تا به عنوان یک دارایی استراتژیک از آن‌ها نگهداری شود. علاوه بر این، کندی اعلام کرد که به وزارت خزانه‌داری آمریکا دستور خواهد داد تا روزانه 500 بیت کوین خریداری کند و ذخایر BTC این کشور را حداقل به چهار میلیون بیت کوین برساند.

او تاکید کرد که اگر رییس جمهور آمریکا شود، سلطه این کشور در بازار بیت کوین را به قدری گسترش می‌دهد و تثبیت می‌کند تا هیچ کشور دیگری نتواند آن را غصب کند. طبق گفته‌های کندی ذخایر بیت کوین آمریکا در صورت پیروز شدن او، در نهایت به صدها تریلیون دلار خواهد رسید.

علاوه بر این کندی اعلام کرد که اگر پیروز شود، تراکنش‌های بین بیت کوین و دلار آمریکا را از مالیات معاف می‌کند. او خاطرنشان کرد:

  • آزادی معاملاتی به اندازه آزادی بیان در قانون آمریکا مهم است. ارزهای فیات برای این راه‌اندازی شدند تا سرمایه مورد نیاز برای جنگ‌ها را تامین کنند. اگر جهان از استاندارد بیت کوین استفاده کند، هیچ جنگی به وجود نمی‌آید چون هیچ کس نمی‌تواند بیت کوین را چاپ کند.

شایان ذکر است که دونالد ترامپ هم به عنوان یکی از حامیان بیت کوین قرار است شبنه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ حاضر شود.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها