بنیاد Algorand و انجمن بلاک چین سنگاپور برای گسترش اکوسیستم بلاک چین همکاری می کنند

بنیاد Algorand و انجمن بلاک چین سنگاپور برای گسترش اکوسیستم بلاک چین همکاری می کنند

بنیاد Algorand، یک سازمان بلاک چین مستقر در سنگاپور که از توسعه اکوسیستم Algorand حمایت می کند، با انجمن Blockchain سنگاپور برای پیشبرد توسعه فناوری بلاک چین در سنگاپور و منطقه وسیع تر جنوب شرق آسیا همکاری کرده است.

در یادداشت تفاهمی که در 12 نوامبر امضا شد ، همکاری بنیاد Algorand و انجمن بلاک چین سنگاپور در راستای ایجاد آگاهی از پروتکل Algorand، برنامه‌ها و فرصت‌های توسعه خواهد بود.

Algorand یک شبکه منبع باز، عمومی و مبتنی بر بلاک چین است که از طیف گسترده ای از برنامه ها پشتیبانی می کند. این بلاک چین که در ژوئن 2019 راه‌اندازی شد، از الگوریتم «اثبات خالص سهام» (PPoS) استفاده می‌کند که توسط بنیانگذار آن Silvio Micali ، استاد MIT، اختراع شده است.

طبق داده‌های CoinGecko، ALGO، توکن بومی بلاک چین Algorand، در حال حاضر با ارزش بازار بیش از 12 میلیارد دلار در رتبه بیستمین ارز دیجیتال بزرگ قرار دارد. طبق وب سایت ، Algorand بیش از 500 شریک اکوسیستم دارد.

. قیمت ALGO در اوایل سال جاری به دنبال اخباری مبنی بر اینکه Koibanx، یک شرکت زیرساخت مالی بلاک چین و توکن سازی دارایی در آمریکای لاتین، قراردادی را با السالوادور امضا کرده است تا زیرساخت بلاک چین خود را در کنار فناوری Algorand توسعه دهد به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسید .

 Algorand همچنین کاربردهای خود را در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، پرداخت‌ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی گسترش داده است. طبق گفته DeFi Llama، ارزش کل این بلاک چین در حال حاضر بیش از 89 میلیون دلار است .

جیسون لی، مدیر عامل بنیاد الگوراند، گفت: «هدف ما پرورش شیوه‌های خوب، پرورش استعدادها در بازارهای جدید و همکاری نزدیک با اکوسیستم به‌طور کلی است، خواه از طریق کمک‌های مالی، شتاب‌دهنده یا برنامه‌های آموزشی ما باشد». ما بر این باوریم که فناوری بلاک چین آینده است و ما تماماً در تلاش هستیم تا به پیشرفت آن از هر طریقی که می‌توانیم کمک کنیم.»

بر اساس گزارش ResearchAndMarkets.com، ارزش بازار جهانی بلاک چین در سال 2021 حدود 5.3 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2026 به 34 میلیارد دلار برسد.

سنگاپور، یک مرکز نوظهور بلاک چین و کریپتو در آسیا با  قوانین پیشبرانه و در عین حال سختگیرانه به عنوان مثال با اختصاص  12 میلیون دلار سنگاپور (9 میلیون دلار آمریکا)  به برنامه نوآوری بلاک چین برای تحقیقات فناوری بلاک چین راه را برای تجاری سازی و پذیرش آن هموار کرده است .

بنیاد Algorand در نظر دارد فعالیت های خود را در سنگاپور گسترش دهد و برای بخش های مدیریت پروژه و توسعه فنی افراد متخصص را استخدام کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به کانال تحلیل با سیگنال مراجعه کنید.