بنجامین کاون: اتریوم در مراحل پایانی تسلیم در برابر بیت کوین است

بنجامین کاون: اتریوم در مراحل پایانی تسلیم در برابر بیت کوین است
خلاصه اخبار

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیل‌گر مشهور بازار کریپتو، می‌گوید که جفت‌ارز ETH/BTC در آستانه ثبت کف چرخه فعلی خود قرار دارد و اتریوم در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی تسلیم در برابر بیت کوین است. به گزارش میهن بلاکچین، کاون معتقد است دامیننس بیت کوین همچنان در حال افزایش است و ممکن است به …

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیل‌گر مشهور بازار کریپتو، می‌گوید که جفت‌ارز ETH/BTC در آستانه ثبت کف چرخه فعلی خود قرار دارد و اتریوم در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی تسلیم در برابر بیت کوین است.

به گزارش میهن بلاکچین، کاون معتقد است دامیننس بیت کوین همچنان در حال افزایش است و ممکن است به حدود 60٪ نیز برسد و این امر احتمال کاهش این جفت‌ارز را تقویت می‌کند. با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که اتریوم پیش از دیگر آلت‌کوین‌ها به کف قیمتی خود برسد و سپس روند نزولی آن به پایان خواهد رسید.

دامیننس بیت کوین هنوز به سقف خود نرسیده است

بنجامین کاون، در ویدیوی جدیدی در یوتیوب اظهار داشت تمام آلت‌کوین‌ها در نهایت در برابر بیت‌کوین به کف خواهند رسید و به نظر می‌رسد اتریوم آماده توقف کاهش در برابر بیت‌کوین است.

وی افزود:

به‌نظر من دامیننس بیت کوین همچنان روندی صعودی دارد و احتمالا به 60٪ برسد، بنابراین من فکر نمی‌کنم که هنوز به سقف خود رسیده باشد و در نتیجه ارزش جفت‌ارز اتریوم/بیت کوین می‌تواند کمی بیشتر کاهش یابد.

در زمان نگارش این مطلب، بر اساس داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، دامیننس بیت کوین در سطح 57.65٪ قرار دارد. کاون اعتقاد دارد اتریوم، زودتر از باقی آلت کوین‌ها در برابر بیت کوین به کف برسد. او می‌گوید:

به‌نظر من اتریوم قبل از اینکه بازار کلی آلت کوین‌ها در برابر بیت کوین به کف برسند، به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد. همه آلت کوین‌ها نمی‌توانند با هم به کف برسند و این چیزی است که گاهی افراد فراموش می‌کنند.

وی افزود:

چیزی که من فکر می‌کنم این است که اتریوم در مراحل نهایی تسلیم خود در برابر بیت کوین است. نمی‌دانم که جفت‌ارز اتریوم/بیت کوین تا چه‌اندازه می‌تواند کاهش یابد، اما به‌نظر من اتریوم به‌زودی به کف خود در مقابل بیت کوین خواهد رسید.

کاون اعتقاد دارد بدترین سناریو این است که این جفت‌ارز افزایش یابد و سپس در ماه دسامبر یک کف پایین‌تر را ثبت کند.در زمان نگارش این مطلب، قیمت جفت‌ارز اتریوم/بیت کوین در محدوده 0.041 بیت کوین و قیمت اتریوم نیز در محدوده 2,655 دلار قرار دارد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *