بزرگ‌ترین بانک دولتی آلمان قصد دارد وارد بازار ارزهای دیجیتال شود

بزرگ‌ترین بانک دولتی آلمان قصد دارد وارد بازار ارزهای دیجیتال شود

لاندس‌ بانک بادن ووتمبرگ (Landesbank Baden-Württemberg)، بزرگ‌ترین بانک دولتی آلمان، قصد دارد همکاری جدیدی را با صرافی بیت‌ پاندا (Bitpanda) آغاز کند و خدمات مربوط به نگهداری ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود ارائه نماید. لاندس ‌بانک و بیت ‌پاندا در بیانیه‌ مشترک خود اعلام کردند که از نیمه‌ دوم سال ۲۰۲۴، خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را ارائه خواهند کرد. با این حال این خدمات تنها به مشتریان شرکتی بانک مذکور ارائه خواهد شد. یورگن هارنگل (Jürgen Harengel)، مدیرعامل بانک مذکور، در بیانیه خود اظهار داشته است:

  • ما با تقاضای بسیار زیادی از سوی مشتریان شرکتی خود مواجه شده‌ایم تا راه‌حل‌های امن و قابل‌اعتمادی را برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال ارائه کنیم. همکاری با صرافی بیت ‌پاندا به ما این اجازه را می‌دهد تا راه‌حلی را ارائه دهیم که با استانداردهای بالای امنیتی و نظارتی ما مطابقت داشته باشد.

شایان ذکر است که دارایی‌های تحت مدیریت لاندس ‌بانک به حدود ۳۳۳ میلیارد یورو (۳۵۵ میلیارد دلار) می‌رسد و ورود آن به بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه زیادی را وارد آن کند. علاوه بر این ورود یک بانک دولتی آلمانی به بازار ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی برای آن دارد. بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که با افزایش تعداد بانک‌های سنتی در بازار ارزهای دیجیتال، صنعت کریپتو بتواند با دنیای مالی سنتی ادغام شود و به پذیرش گسترده مورد نظر خود دست یابد.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Bitcoinsistemi

برچسب‌ها