بخش پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؛ قابلیت جدیدی برای دریافت کلید

بخش پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؛ قابلیت جدیدی برای دریافت کلید
خلاصه اخبار

بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat)، بخش جدیدی را با عنوان پلی گراند (PlayGround) برای کاربران خود در نظر گرفته است تا با انجام بازی‌هایی خارج از محیط اصلی ربات، کلیدهای بیشتری به دست آورند. به گزارش میهن بلاکچین، این بخش جدید به شما اجازه می‌دهد تا با کدی که در انتهای بازی به شما ارائه …

بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat)، بخش جدیدی را با عنوان پلی گراند (PlayGround) برای کاربران خود در نظر گرفته است تا با انجام بازی‌هایی خارج از محیط اصلی ربات، کلیدهای بیشتری به دست آورند.

به گزارش میهن بلاکچین، این بخش جدید به شما اجازه می‌دهد تا با کدی که در انتهای بازی به شما ارائه می‌دهد، کلیدهایی را در ربات همستر دریافت کنید. توسعه‌دهندگان همستر، هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه استفاده از این کلیدها در بازی منتشر نکرده‌اند. به نظر می‌رسد این بازی برای افرادی است که از بخش مینی گیم همستر کامبت موفق به دریافت کلیدها نشده‌اند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بخش جدید Playground چگونه کار می‌کند؟

بخش جدید بازی تلگرامی همستر کامبت، با هدف ایجاد همکاری با دیگر توسعه‌دهندگان بازی‌‌های دیجیتالی و افزایش مخاطبین در نظر گرفته شده است. قرار است در این بازی‌ها، بخش‌هایی مختص به بازی همستر در نظر گرفته شود تا مخاطبین همستر با انجام دادن ماموریت‌های مشخص، کلیدهای درون بازی خود را افزایش دهند.

در حال حاضر فقط یک بازی در این قسمت وجود دارد که به‌تازگی در این بخش قرار گرفته است. نام این بازی Bike Ride 3D است و باید قبل از انجام، آن را از مسیرهای مشخص (گوگل پلی) دانلود کنید. به زودی بازی‌های دیگری نیز به این بخش اضافه خواهند شد.

با انجام بازی و در صورتی که در مسابقه دوچرخه‌سواری سه بعدی اول شوید، به شما کدی داده می‌شود که با وارد کردن آن کد در ربات همستر، می‌توانید کلید خود را دریافت کنید. هر روز امکان دریافت 4 کلید را از طریق بازی کردن خواهید داشت.

آموزش بازی Bike Ride 3D

برای انجام این بازی، ابتدا باید به بخش Playground در منوی پایینی همستر وارد شوید، تا لیست بازی‌ها برایتان ظاهر شود.

در حال حاضر فقط یک‌ بازی در لیست وجود دارد که آن هم همان بازی Bike Ride 3D است.

بعد از کلیک کردن روی آن، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که باید گزینه‌ Play را در آن صفحه انتخاب کنید تا مستقیما به صفحه دانلود بازی هدایت شوید و بازی را دانلود کنید.

همچنین کادری در اینجا در نظر گرفته شده است که بعد از دریافت کد در انتهای بازی، می‌توانید با وارد کردن آن در کادر مربوطه و زدن دکمه Redeem یک کلید را دریافت کنید.

برای انجام بازی نیز مراحل زیر را طی کنید:

برای انجام بازی کافی است دست خود را روی صفحه گوشی نگهدارید تا دوچرخه‌سوار با سرعت حرکت کند. برای کنترل دوچرخه می‌توانید دستتان رو از روی صفحه بردارید و با کشیدن انگشت به چپ و راست آن را کنترل کنید. در این بازی مهم نیست که به دیگر دوچرخه‌سواران برخورد کنید، مهم این است که نفر اول مسابقه شوید. همچنین، مراقب باشید که به موانع از جمله درخت‌ها برخورد نکنید تا Game over نشوید. در این صورت باید مجددا بازی کنید.

در صورت برنده شدن، پس از دیدن یک تبلیغ، صفحه‌ای (تصویر بالا) به شما نمایش داده می‌شود که آیکون همستر در بالا سمت چپ نمایش داده شده و یک دایره قرمز کنار آن قرار دارد. این به معنای آن است که شما برنده شده‌اید. با کلیک روی آن می‌توانید کد مربوطه را دریافت کرده و آن را کپی کنید.

سپس، این کد را در کادر مربوطه در ربات همستر وارد کرده و کلید خود را دریافت کنید.

هرکدام از این کدها یک‌بار مصرف بوده و برای استفاده در یک اکانت است و شما نمی‌توانید در اکانت‌های مختلف بازی همستر کامبت از آن استفاده کنید.

مرجع: میهن بلاکچین