«ببعی قهرمان» پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته سینمای ایران

«ببعی قهرمان» پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته سینمای ایران
خلاصه اخبار

فیلم کودک «ببعی قهرمان» به‌ کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی در اولین هفته از اکران خود توانست با فروش ۵،۷ میلیارد تومانی عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کند.

به گزارش تجارت نیوز ،

در هفته‌ای که سینمای ایران پشت سر گذاشت (4- 11 مهر)، فیلم کودک «ببعی قهرمان» به‌ کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی اکران شد و توانست در همان هفته اول اکران جایگاه پرفروش‌ترین اثر هفته را از آن خود کند.

«ببعی قهرمان» با اکران در 397 سالن و 2112 سانس توانست بیشتر از 90 هزار بلیت بفروشد تا در همان اولین هفته از اکران خود فروشی بالغ‌بر 5،7 میلیارد تومان داشته باشد. در خلاصه داستان این فیلم کودک آمده: «ببعی که همیشه مجلات جغد قهرمان دربارهٔ پرواز را می‌خواند در سر رؤیای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند…»

«تگزاس 3» به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش بیش از 52 هزار بلیت در 326 سالن و 1707 سانس و فروشی بیشتر از 3٫6 میلیارد تومان داشت. اکران این اثر که از هشتم خرداد سال جاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

این فیلم، پس از ماجرای مجسّمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) وبهرام (با بازی پژمان جمشیدی) باقی مجسّمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

«مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی سومین اثر پرفروش هفته شد. این فیلم سینمایی با فروش بیش از 35 هزار بلیت در 326 سالن و 1483 سانس توانست فروشی 2٫5 میلیارد تومانی داشته باشد.

فیلم «مفت بر» یک عاشقانه بر بستر کمدی است که کارگردان سعی کرده است با تکیه بر موسیقی و فضای شادی که شکل گرفته است لحظات خوشی برای مخاطب ایجاد کند. در این فیلم سینمایی حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، و… ایفای نقش می‌کنند.

فروش خوب «پول و پارتی» همچنان ادامه دارد. این فیلم سینمایی با اکران در 1472 سانس و 336 سالن توانست نزدیک به 35 هزار بلیت بفروشد تا فروش این هفته‌اش به بیشتر 2،3 میلیارد تومان برسد. 

در خلاصه داستان این فیلم که ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، هدی هاشمی، امیر جعفری، هادی کاظمی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

«قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی در دومین هفته از اکران، همچنان با استقبال مخاطبان و فروش خوب رو‌به‌رو بود. این فیلم با اکران در 329 سالن و 1313 سانس و فروش بیش از 31 هزار بلیت توانست فروشی بالغ‌بر 2٫2 میلیارد تومان داشته باشد.

«قیف» به نویسندگی مشترک محسن امیر یوسفی و رضا عطاران، روایت ماجراهایی عاشقانه بین چند انسان و غیرانسان است که مدام در معرض خطر قرار می‌گیرد. در خلال این موقعیت‌ها، موضعی انتقادی هم به وضعیت جامعه دارد. قیف مخفف اسم شخصیت رضا عطاران است؛ کسی که از سیاره‌ای به نام هیرکینی به زمین آمده عاشق شده و سر سفره عقد نشسته این موجود فرازمینی اما گرفتار دشمنان قبیله خود هیرکینی‌ها می‌شود و نزدیک است که به شکل گربه درآید.

رضا عطاران، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیکخواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظرعلیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمید رضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

«شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی از دیگر آثار پرفروش هفته بود. این فیلم با فروش بیشتر از 47 هزار بلیت در 240 سالن و 957 سانس توانست فروشی 1،5 میلیارد تومانی داشته باشد. 

در خلاصه داستان فیلم که مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر، گیتی قاسمی و… در آن ایفای نقش می‌کنند آمده است: به‌ دنبال درگذشت پدر خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند. شعار اصلی این فیلم برای اکران هم بامزه است: داستان یک ازدواج خرکی!

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *