با عملکرد ضعیف اتریوم، دامیننس بیت کوین بالاتر می رود

با عملکرد ضعیف اتریوم، دامیننس بیت کوین بالاتر می رود
خلاصه اخبار

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱ درصد سقوط کرده…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، طی 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد سقوط کرده است و عملکرد بسیار ضعیفی نسبت به بیت کوین داشته است.

جفت ETH/BTC تنها در یک روز 7.85 درصد کاهش یافته است. به 0.059 BTC سقوط کرده است که پایین ترین سطح از 20 اکتبر است.

اتریوم از ابتدای سال تاکنون بیش از 22 درصد نسبت به رقیب اصلی خود افت کرده است که دلیل آن احساسات ریسک‌گریز است.

در حالی که آلت‌کوین‌ها در طول بازارهای صعودی عملکرد بسیار بهتری از بیت‌کوین دارند، معمولاً در طول بازارهای نزولی با اصلاحات بسیار شدیدتری مواجه می‌شوند، زیرا سرمایه‌گذاران تمایل دارند به سمت دارایی‌های امن‌تر و تثبیت‌شده‌تر بروند.

دامیننس بیت کوین اکنون به 46 درصد افزایش یافته است که به دلیل افت شدید اتریوم رشد کرده است. همانطور که توسط معامله گر اسکات ملکر اشاره شد، نمودار آن به تازگی واگرایی نزولی را باطل کرده است، که نشان می دهد آلت کوین ها احتمالا به عملکرد ضعیف خود ادامه خواهند داد.

همانطور که گفته شد، بیت کوین در چنین محیطی از یک پناهگاه امن در برابر تورم دور است. بزرگترین ارز دیجیتال از ابتدای سال تاکنون 57.90 درصد کاهش داشته است.

به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران، عملکرد نامطلوب قیمت اتریوم تا حدی ناشی از یک سازماندهی مجدد عمیق هفت بلوکی بود که در زنجیره Ethereum Beacon رخ داد، که می تواند در اوایل ماه اوت با زنجیره اصلی اثبات کار ادغام شود. توسعه‌دهندگان این رویداد را به‌جای نوعی نقص اساسی در زنجیره اثبات سهام، به یک «تقسیم‌بندی غیر ضروری» نسبت دادند. Beacon Chain در اواخر دسامبر راه‌اندازی شد و استیکینگ بومی را معرفی کرد.

انقضای قریب الوقوع آپشن های ماهانه، که قرار است این جمعه رخ دهد، نیز یکی از کاتالیزورهای اصلی نزولی است که خرس ها به دنبال به دست آوردن سود خوب هستند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع:utoday