بایننس پلت‌فرم Binance X را راه‌اندازی می‌کند

بایننس پلت‌فرم Binance X را راه‌اندازی می‌کند
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،  پلت‌فرم جدید بایننس صرافی بزرگ بایننس(Binance) به تازگی پلت‌فرم جدید با نام Binance X راه‌اندازی کرده است تا در حوزه‌ی توسعه‌ی بلاک‌چین منبع باز تحقیقات خود را گسترش دهد. این پلت‌فرم قرار است در بیش از ۴۰ پروژه‌ی رمزارزی منبع باز در حال تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

 پلت‌فرم جدید بایننس

صرافی بزرگ بایننس(Binance) به تازگی پلت‌فرم جدید با نام Binance X راه‌اندازی کرده است تا در حوزه‌ی توسعه‌ی بلاک‌چین منبع باز تحقیقات خود را گسترش دهد. این پلت‌فرم قرار است در بیش از ۴۰ پروژه‌ی رمزارزی منبع باز در حال تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کند.

Binance X

علاوه بر این گفته شده که پلت‌فرم Binance X امیدوار است که با تهیه‌ی منابع لازم برای پروژه‌هایی که در مراحل مختلف روند توسعه‌ی خود قرار دارند، بتواند در راستای ارتقاء آموزش‌های مربوط به حوزه‌ی رمزارزی به «مبلغان» کمک کند.

علاوه بر این، پلت‌فرم Binance X یک برنامه‌ی اعطای کمک هزینه‌ی تحصیلی ارائه می‌کند که هدف آن تحقیق و توسعه‌ی نرم‌افزار‌های بلاک‌چینی منبع باز می‌باشد. البته بایننس هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد میزان کمک مالی برای ۴۰ پروژه‌ی ثبت نام شده در Binance X منتشر نکرده است.

خدمات Binance X

طبق اعلام بایننس، پلت‌فرم مذکور برای ارائه‌ی خدمات به دیگر همکاران که در زمینه‌ی رمزارزها فعالیت دارند و در جهت رشد، تحقیق و توسعه‌ی شرکت مادر کمپانی گوگل یعنی Alphabet ساخته شده است. همچنین لازم به ذکر است که پلت‌فرم Binance X ابتکارات آموزشی را برای توسعه‌دهندگان و عموم مردم آغاز خواهد کرد. براساس گزارشات، آن دسته از مبلغان صنعت رمزارزی که توسط Binance ‌X حمایت می‌شوند، قرار است به وسیله‌ی راه‌اندازی و میزبانی کارگاه‌ها و گروه‌های مطالعه در دانشگاه‌ها و مراکز مشابه، افراد مختلف را جذب صنعت رمزارزی کرده و به آن‌ها آموزش‌های لازم را بدهند.

تک چیا(Teck Chia) رئیس و مسئول پلت‌فرم Binance X در رابطه با این موضوع اعلام نموده:

قرار است که تیم Binance ‌X به واسطه‌ی برنامه‌های مختلف و منابعی که در بایننس وجود دارد، به آموزش، ایجاد فرصت برای همکاری و رشد سریع اینگونه پروژه‌ها کمک کند. Teck Chia

وی در ادامه توضیح داد که با بهره‌گیری از اکوسیستم‌های فعلی(از جمله بلاک‌چین بایننس، APIهای Binance.com و SDK کیف‌پول‌ Trust Wallet و پلت‌فرم خیریه‌ی بایننس) پلت‌فرم Binance X به پیشرفت تحصیلی در تمامی سطوح، از «تازه‌کار تا توسعه‌دهندگان کار کشته» کمک خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.