بانکیما سکوی بانکداری باز بانک ملت رونمایی شد

بانکیما سکوی بانکداری باز بانک ملت رونمایی شد
خلاصه اخبار

بانکیما سکوی بانکداری باز بانک ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک بورسی به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانکیما سکوی بانکداری باز بانک ملت در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به صورت رسمی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از این محصول فناورانه با اشاره به قابلیت های سکوی بانکداری باز برای ارائه خدمت به شرکای تجاری، گفت: با بکارگیری این سکو می‌توان زیرساخت‌های قوی و متنوع را در اختیار بخش‌های نوآور جامعه قرار داد و پشتیبان آنها بود.

لوتوس

با بکارگیری خدمات ارائه شده از بستر بانکداری باز از سوی شرکای تجاری بانک، ارائه خدمات بانکی به مشتریان محدود به ابزارها و کانال‌های تحت تملک بانک نظیر شعب فیزیکی، همراه بانک و بانکداری اینترنتی نخواهد بود و مشتریان کسب‌ و کارها قادر خواهند بود با یکبار ارائه مجوز دسترسی به شریک تجاری، بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت امن، آسان و سریع از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

تسریع در خلق و توسعه مستمر ارزش‌ برای مشتریان، امکان توسعه محصولات و خدمات جدید با رویکرد ناب و چابک، توسعه زیست بوم( اکوسیستم) با فین‌تک‌ها و شرکای تجاری ارزنده، افزایش وفاداری مشتریان و کاهش هزینه‌های مربوط به جذب مشتریان جدید و ایجاد جریان درآمدی جدید از محل دریافت کارمزد فروش سرویس‌ها از مهم ترین دستاوردها و مزایای سکوی بانکداری باز است.

بانکیما که با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های کارشناسان بانک ملت و شرکت‌های تابعه حوزه فناوری اطلاعات تولید شده، خدمات متنوعی در حوزهای مختلف، انتقال وجه داخلی و بین بانکی، سپرده، تسهیلات، قبوض، چک، سفته الکترونیک و انواع استعلام های بانکی مجاز را در اختیار شرکای تجاری قرار می‌دهد تا از طریق آن برای مشتریان نهایی خلق ارزش کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های سکوی بانکیما شامل طراحی بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا نظیرPSD2 ، ایجاد پنل‌های اختصاصی برای شرکای تجاری و مشتریان نهایی، امکان تعریف انواع الگوهای کارمزدی متنوع بر اساس سطح تعامل با شریک تجاری، پیاده سازی انواع الگوهای متنوع برای احراز هویت قوی مشتریان و افزایش سرعت و انعطاف پذیری در شخصی‌سازی خدمات برای مشتریان ویژه است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از کم و کیف خدمات سکوی بانکداری باز بانک ملت به نشانی bankima.bankmellat.ir مراجعه کنند.

منبع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *