باقری: خون سیدحسن نصرالله مانند خون اباعبدالله الحسین(ع) جاوید الاثر خواهد شد

باقری: خون سیدحسن نصرالله مانند خون اباعبدالله الحسین(ع) جاوید الاثر خواهد شد
خلاصه اخبار

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: خون سیدحسن نصرالله مانند خون اباعبدالله الحسین(ع) جاوید الاثر خواهد شد ولی ریشه‌های رژیم صهیونیستی را خواهد خشکاند.

به گزارش ایسنا، محمد باقری در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود اظهار کرد: جبهه مقاومت نمایی از عاشورای سال 61 هجری قمری است؛ دشمنان اسلام بدانند همانطور که عاشورا مکتبی است که پایان ندارد، جبهه مقاومت هم پایان ندارد. عاشورا ابدی است و ابدی خواهد ماند. خون سیدحسن نصرالله مانند خون اباعبدالله الحسین(ع) جاوید الاثر خواهد شد ولی ریشه‌های رژیم صهیونیستی را خواهد خشکاند.

وی با طرح این پرسش که چرا دولت روسیه عکس‌العمل نشان نمی‌دهد و به حزب الله لبنان کمک نمی‌کند، گفت: مگر روسیه شریک راهبردی ایران نیست؟ دولت‌های عربی چرا مرده‌اند و ترسو شده‌اند؟ هرگونه بی‌تفاوتی و سکوت در برابر ظلم، به معنای تایید آن است. آیا واکنش ضعیف نشان از بی‌ارادگی و ناتوانی در دفاع از حقوق و ارزش‌های اسلامی نیست؟

باقری با تاکید بر اینکه باید عمل و گفتار و رفتار تابع ولی فقیه زمان خودمان باشیم، افزود: هر تصمیمی ولی فقیه بگیرند باید اجرا شود لذا توجه داشته باشید از ولی فقیه عقب نیفتیم و گفتار و کرداری نداشته باشیم که هزینه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایجاد کند. اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و این روزگار نزدیک است.

وی در ادامه با بیان اینکه بحران آب از یک مساله استانی گذشته است و باید راهکار اساسی در این موضوع تدبیر شود؟ گفت: آب، برق و گاز نیست، آب مایع حیات است و اگر آب نباشد برق به چه دردی می‌خورد؟ اگر آب نباشد نفت و گاز به درد نخواهد خورد؟

نماینده بناب در مجلس ادامه داد: بحران آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی در استان آذربایجان شرقی به خصوص شهرستان بناب به حد بحران رسیده است. ای کاش در دوره سازندگی، جهاد سدسازی در حوضه‌های آبریز درون کشوری انجام نمی‌شد. سدسازی در درون کشور باید متوقف شود و سدهایی که ساخته شده باید مورد ارزیابی و بازبینی جدید قرار گیرد. احداث سدها در بالادست حوضه های آبریز موجب موجب ظلم به پایین دست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو باید حقابه‌های آب‌های زیرزمینی و تالاب‌ها را به صورت کامل تامین کند، افزود: وزیر نیرو باید آب‌های پشت سدها را برای تامین سفره‌های زیرزمینی رها کند. مردم شهرستان بناب در حال حاضر بخصوص فصل تابستان با بحران آب در همه زمینه‌های آشامیدنی، صنعتی و کشاورزی مواجه هستند. بنابراین لازم است هرچه سریعتر در خصوص بازبینی و تخصیص سدهای بالا دست، تجدیدنظر اساسی انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود. منابع مالی این قانون مشخص شده است، هر روز که می‌گذرد عدم اجرای آن تخلف قانونی است که باید دولت پاسخگوی آن باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *