بازداشت 26 اسرائیلی به ظن مشارکت در کلاهبرداری ارزهای دیجیتال

بازداشت 26 اسرائیلی به ظن مشارکت در کلاهبرداری ارزهای دیجیتال
خلاصه اخبار

فهرست عناویناداره تحقیقات فدرال (FBI) 26 اسرائیلی را به ظن مشارکت در کلاهبرداری ارزهای دیجیتال بازداشت کرد. FBI با همکاری نیروهای پلیس اسرائیل 26 نفر را که ادعا می شود در طرح کلاهبرداری از ارزهای رمزپایه مشارکت داشته اند ، دستگیر کرد. مقامات محلی اعلام کردند که گزارشی از ایالات متحده دریافت کرده اند مبنی […]

اداره تحقیقات فدرال (FBI) 26 اسرائیلی را به ظن مشارکت در کلاهبرداری ارزهای دیجیتال بازداشت کرد.

FBI با همکاری نیروهای پلیس اسرائیل 26 نفر را که ادعا می شود در طرح کلاهبرداری از ارزهای رمزپایه مشارکت داشته اند ، دستگیر کرد.

مقامات محلی اعلام کردند که گزارشی از ایالات متحده دریافت کرده اند مبنی بر اینکه گروهی از اسرائیلی‌ها با طرحی کلاهبرداری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، میلیون ها دلار از قربانیان سرقت کردند.

پس از تحقیقات ، مقامات این افراد را در یک عملیات شبانه بازداشت کردند و دستگاه های ذخیره سازی دیجیتالی و رایانه های این افراد توقیف کردند.

بر اساس گزارشات ، همه دستگیر شدگان ساکن مرکز اسرائیل هستند. مقامات اسامی این افراد و شرکتی را که در آن کار می کردند فاش نکردند. با این حال ، آنها اطلاع دادند این هفته دادگاه  مظنونان (2 مرد 30 ساله) در دادگاه جنایی تل آویو آغاز می شود لازم به ذکر است که تعدادی از این قربانیان کلاهبرداری، آمریکایی هستند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.