ایران تا زمان پیروزی کنار مردم مظلوم فلسطین می ماند

ایران تا زمان پیروزی کنار مردم مظلوم فلسطین می ماند
خلاصه اخبار

تبریز- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: دنیا بداند که ایران در هر شرایطی از محور مقاومت و فلسطین حمایت می‌‍کند و این حمایت تا زمان پیروزی مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت و کنار آنان می ماند.

علیرضا نوین روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا ، با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق 2، اظهار کرد: همه منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت اسماعیل هنیه در خاک کشورمان بوده و اتحادیه اروپا و آمریکا نیز پیام خویشتنداری برای برقراری آتش بس به کشورمان ارسال کرده بودند.

وی افزود: رئیس جمهور نیز اخیرا به این پیام آمریکا و اروپا اشاره کرده که وعده آتش بسی که داده بودند با حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله دروغی بیش نبوده و به آن عمل نشد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تا جایی که ممکن بود صبر و تحمل کرد تا آتش بس برقرار شود اما با توجه به عدم تحقق آن، شورای امنیت ملی کشور تصویب کرد تا سپاه پاسداران با قدرت و اقتدار عملیات انتقام سخت را با نام «وعده صادق2» و رمز رسول الله انجام دهد.

نوین گفت: وعده صادق2 نصر و پیروزی خدا بود و بر این اساس 200 موشک به اهدافی در خاک رژیم صهیونیستی برخورد کرد و در نتیجه آن جبهه مقاومت و مردم لبنان و فلسطین برای پیروزی امیدوار شدند.

ایران تا زمان پیروزی کنار مردم مظلوم فلسطین می ماند

وی افزود: اجرای این عملیات، حق جمهوری اسلامی بوده و بر اساس حقوق شرعی، قانونی و بین المللی می‌تواند از خود دفاع کند و اگر عربده کشی نتانیاهو ادامه یابد و خطایی از او سر زند، جواب لازم با قاطعیت داده می‌شود.

وی گفت: عملیات وعده صادق 2، هیمنه و تابویی که درباره غیر قابل نفوذ بودن گنبد آهنین در دنیا ایجاد شده و رژیم صهیونیستی با عربده کشی می‌گفت که هیچ کسی نمی‌تواند مقابل آن بایستد را در هم شکست و دروغ بودن این گنبد توخالی را به دنیا نشان داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز محور مقاومت فعال تر و امیدوار تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و نصر و پیروزی این محور را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

نوین افزود: حضور میلیونی مردم در نماز نصر نشان داد که مردم پشتیبان این اقدام موشکی سپاه بوده و تا پای جان و پیروزی فلسطین پشت رهبری ایستاده اند.

وی ادامه داد: رهبری مدبرانه و سخنان مقام معظم رهبری روحیه ای مضاعف به جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین داد.

به گزارش ایرنا ، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان این که کار درخشان نیروهای مسلح ما 2 سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند؛ در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *